Iltalehti : ooppeli läks karkuun poliiseja

Keskustelua Opeleista
L@te
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja L@te »

Ai virkavaltakos se syyllinen onkin? Mikä näitä ihmisiä täällä vaivaa??
nyhtänköljäle
'Agila'

Viesti Kirjoittaja nyhtänköljäle »

no olin kyllä kolmatta päivää sellis. nyt vituttaa vähän auton kohtalo mut kyl se kuntoon tulee, ja on nyt entistä parempi syy maalata se. ja syy miks osottelin paskalakkei pyssyl oli et ne yritti lykät mua ojaan ja ite tietty joudun maksaa sekä poliisiautot että oman auton.. enkä sitä kiellä ettenkö isompiki vatipää olis mut sattui olemaan just sinä yönä sellane vitutus ettei kiinnostanu mitä mistäki seuraa.
Manta-A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Manta-A »

Aika äkkiä porukka on vaan putkasta päässyt mitä ihmeellisimpien temppujen jälkeen, tapon yrityksestäkään ei tuttu kauaa putkassa ollut ja vapaalla sai kekkuloida linnaan lähtöön asti

Kaipa se äkkiä siihen piikkimattojen yliajamiseen menee kun ensin lähdetään karkuun yhtä poliisiautoo ja luullaan pääsevänsä, sit yhtäkkiä onkin koko komppania perässä niin mitä siinä sit teet, en nyt kauheesti yritä puolustella mut täytyy sanoo et tietyllä tasolla ymmärrän et noinkin voi käydä, paitsi toi pyssyllä osoittelu alkaa meneen aika rankasti yli, tarvis osata ymmärtää koska luovuttaa..

Jos joku parisataa lasissa satun itse lasauttaan tutkaan niin täytyy sanoo et ei kyllä tarvi kuvitellakaan nostavansa jalkaa kaasulta, kortti on lähdössä kuitenkin niin pitkäks aikaa et alkaa olla aika sama mitä siitä seuraa.
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

hmm... no jo saa olla vitutus päällänsä jos menee liikennettä vaarantamaan tuolla tavalla. Eikö ihmiset millään muulla tavalla voi purkaa vitutustaan kuin auton rattiin?
Irmscher DTM Edition Coupe -03
nyhtänköljäle
'Agila'

Viesti Kirjoittaja nyhtänköljäle »

omenalimu.. en mennyt purkamaan vitutusta auton rattiin vaan kun kulkea pitää paikasta toiseen jollakin tavalla niin minä kuljin omalla autolla vaikkei viisainta ois ollutkaan!!!!!! vittu!!!! omena.....limu..... mikä järki tos lausees?? ei hajuukasekoo
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Joo tunsin ton kaverin joka kuoli mikkolassa siinä tolppa onnettomuudessa...
Oli rinnakkaisluokalla Ammattikoulussa.

Löi päänsä t-palkkiin koska ei ollut turvavöitä ja niskat katkesivat :sad:

Ja yksi on teholla. (Kolarissa lensi SILMÄT pois päästä ja leukaluu meni täysin pois sijoiltansa)

Miksei tänä päivänä juuri kortin saaneet voi ajaa samalla lailla kuin muutkin.

Kyllä taas pisti miettimään mitä kaikkea voi sattua...
cockjerry
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja cockjerry »

Alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän toi opelin mollaaminen vaikka läppänä heitetäänkin. Tuonne ffp sivuille kun tuli VAHINGOSSA mentyä :sad: Täytyy tästä lähtien katsoa mitä linkkejä klikkaa perkele!
juha777
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juha777 »

ja että omegalla ei sitten ton kovempaa pääsekään.... aika vaisuu :grin: :grin:
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mixu_N »

On 2004-03-17 16:31, TranceSami wrote:
Joo tunsin ton kaverin joka kuoli mikkolassa siinä tolppa onnettomuudessa...
Oli rinnakkaisluokalla Ammattikoulussa.

Löi päänsä t-palkkiin koska ei ollut turvavöitä ja niskat katkesivat :sad:

Ja yksi on teholla. (Kolarissa lensi SILMÄT pois päästä ja leukaluu meni täysin pois sijoiltansa)

Miksei tänä päivänä juuri kortin saaneet voi ajaa samalla lailla kuin muutkin.

Kyllä taas pisti miettimään mitä kaikkea voi sattua...
Kuka ajoi?
OlympiaRekord
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja OlympiaRekord »

Veeksi: öö... en oikeen hiffannu, et mitä hait takaa, mut luulen hiffanneeni, ootko kuullut sanasta rekisterikilpi?
BanaaniSorsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja BanaaniSorsa »

Lainattua FFp foorumilta:

"Piikkimatoissa on juuri se idea että ne tyhjentävät renkaan/renkaat pikkuhiljaa, jos rengas räjähtäisi kerralla saati sitten kaikki renkaat niin välttämättä Kuskeja ei tarvitisi enään pidättää vaan ne poistuisivat paikalta jalat edellä.
Piikkimaton piikithän on onttoja ja idea on siinä että piikki uppoutuu renkaan läpi ja irtoaa matosta. Ontosta piikistä johtuen ilmat poistuvat pikkuhiljaa renkaasta.
Lehdistö ei vaan sitä ole ymmärtänyt että se kumi ei heti tyhjene ja välttämättä kuljettaja ei edes ymmärrä että nyt on piikkejä renkaassa ja jatkavat pakoaan niin pitkään kun vielä autossa ajettavuus säilyy, sitkeimmät sitten jatkavat tyhjilläkin renkailla mutta niillähän ei luonnollisesti kovin lujaa enään paeta ja kiinnijääminen on varmaankin lähes sataprosenttisen varmaa sen jälkeen kun maton yli sattuu ajamaan.
Onhan se tietysti myyvempi lööppi "autolla kaahaillut ei pysähtynyt edes poliisin piikkimattoon, kuin otsikko "kun piikkimatto oli hoitnut tehtävänsä kaahailija pysähtyi tiensivuun ja antautui"

"Juuri näin. Sitten kun kumit olivat tyhjentyneet ja eteneminen kävi vaivanloiseksi niin kirjoitetaan: " Lopulta Opeliin tuli ilmeisesti jotain vikaa, jolloin sen vauhti hidastui ja poliisit saivat sumputettua sen valtatien levähdyspaikalle"

Elikkä todennäköisesti Opelia mollattu ihan suotta :sad:
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

On 2004-03-18 02:30, OlympiaRekord wrote:
Veeksi: öö... en oikeen hiffannu, et mitä hait takaa, mut luulen hiffanneeni, ootko kuullut sanasta rekisterikilpi?
kyllä mä oon joskus noista kilvistä kuullut, mutta kuka hitto niitä käyttää!?

...eiku sitä mä vaan, jotta jos sä vedät 200kmh poliisien ohi, niin ne todennäköisesti ei ole sitä rekkaria hirveen hyvin nähneet :smile:. ja kun tuossa sanottiin nimenomaan että poliisit ilmoitti auton tunnusmerkit (lila farkku/sedan omega tms.), niin ajattelin juurikin että jospa ne eivät ole koko kilpiä edes nähneet...riittääkö silloin että näkee samannäköisen auton samana päivänä samalla suunnalla "todistamaan" auton samaksi.

edit: niin ja tarkoituksena ei oo mitenkään kannattaa kyseessä olevaa toimintaa, mutta mietinpähän vaan että saako auton tuunaaminen ja värin valinta aivan uusia perusteita (eipähän joudu muiden tekosista edesvastuuseen, kun pitää huolen ettei muut rällää samannäköisellä pelillä). :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Veeksi on 2004-03-18 15:24 ]</font>
Vastaa Viestiin