Nakutuksen tunnistin
Eli nakutuksen tunnistin meni uudestaan rikki (vaihdettu about 4kk sitten). Kävin Länsiautolla ja sanoivat että tyhjäkäynnissä jotain häikkää että voi johtua siitä että menee usein rikki.
Onko kenelläkään hajua mikä mättää ja paljonko suunnilleen tulis huolto maksaa? (eivät uskaltaneet kertoo siellä)
Auto on Astra G -00 ja moottori 2.0 XEV.
<font size=-1>[ This Message was edited by: bks on 2004-03-18 10:45 ]</font>
Onko kenelläkään hajua mikä mättää ja paljonko suunnilleen tulis huolto maksaa? (eivät uskaltaneet kertoo siellä)
Auto on Astra G -00 ja moottori 2.0 XEV.
<font size=-1>[ This Message was edited by: bks on 2004-03-18 10:45 ]</font>
-
juzatheman
- 'Senator'

mulla oli aikoinaan calibran(c20xe) kanssa moottorin merkkivalo onkelma ja aina vikakoodina nakutuksen tunnistin. anturin uusiminen ei auttanut mitään. laitoin vanhan anturin kiinni asianmukaiseen momenttiin niin onkelmat loppu.
tosin jossain siinä taistelun keskellä uusin myös hyd.painimet mutta sekään ei suoranaisesti poistanut onkelmaa vaikka pitikin aika meteliä.
on aika herkkä momentistaan tuo anturi. en tiedä itse yhtään rehellistä tapausta että nakutus tunnistin olisi itsessään rikki.
tosin jossain siinä taistelun keskellä uusin myös hyd.painimet mutta sekään ei suoranaisesti poistanut onkelmaa vaikka pitikin aika meteliä.
on aika herkkä momentistaan tuo anturi. en tiedä itse yhtään rehellistä tapausta että nakutus tunnistin olisi itsessään rikki.
-
juzatheman
- 'Senator'

missäs päin espoota pyörit? ite oon duunissa olarissa voisin tarkastaa maanantaina tunteeko meijän testeri sun kärryä. jos tarttee tutkia joskus vika koodeja.On 2004-03-19 23:46, bks wrote:
jaa-avien auton tutkittavaks sinne länsiautoon maanantaina ja sanoin että vaihtaa vaan sen tunnistimen ku se menee takuuseen.. kai ne sitä vähä yrittää tutkii mut taidan viedä sit jonnekki muualle korjattavaks..
ei tarttis välttämättä mennä länsiautoon kun niillä on kuulemma kohtuun kovat hinnottelut. huom. kuulopuheita kun ite en oo koskaan autojani käyttänyt siellä.
entinen calibran omistaja.
Espoonkeskustassa asuskelen.. voisin muuten tulla jo maanantaina käväsee mut pitäs toi auto kiikuttaa jo 07.15 sinne länsiautolle et saa sit 14.00 mennessä auton taas alle ku pitää päästä duuniin..missäs päin espoota pyörit? ite oon duunissa olarissa voisin tarkastaa maanantaina tunteeko meijän testeri sun kärryä. jos tarttee tutkia joskus vika koodeja.
ei tarttis välttämättä mennä länsiautoon kun niillä on kuulemma kohtuun kovat hinnottelut. huom. kuulopuheita kun ite en oo koskaan autojani käyttänyt siellä.
Mut ilmottelen jos ne ei löydä mitään vikaa ni voisin tulla sinne päin :>