2.5 v6 vectra

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
mopsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mopsi »

koneen räjäytys kuvaa tarvittis. löytysköhän mistään ja minkälaista putkistoo ja vapaavirtaus suodatinta tollaseen..
kaverin auto ja eikös tollasessa oo EGR..? jos nii se o vissii aika purkamisen alla?
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

On siinä EGR, ja se on niitä muutamia osia mitkä on helpossa paikassa! :smile:

Eli se on siinä vasemmalla takimmaisen sylinterin päällä (edestä katsottuna). jos sen haluaa poistaa käytöstä niin irti vaan, ja väliin reiätön tiiviste. Siitä on jo täällä juttua, käytä searchia.

Kunnon räjäytyskuvaa minulla ei ole.

Noista putkistoista ja suodattimistakin olen tänne jo jutustellut...

-Mikko

<font size=-1>[ This Message was edited by: MikkoV on 2004-03-23 10:07 ]</font>
mopsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mopsi »

okke no eiköhän se egr onnistu mutta milläs pötöillä sää toteutit oman putkistos (kattelin noita kuvia) siinä kaverin liikuttimessä o ny ite väännetty 3tuuman putkisto simonsin vapareilla ja vissii FK koteloitu kartio suodati mut se ei vielä kii.. oliko minkäänlaista tohonlisäystä havaittavissa...? ni ja se MAF.. ilmamäämämittariko, ei saa olla liian jämäkästi kiinni koneessa siis sillee että se pääsee heilumaan koneen mukana...?

<font size=-1>[ This Message was edited by: mopsi on 2004-03-23 13:19 ]</font>
Herkules
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Herkules »

Mikä vaikutus egr:n poistolla sitten on?
I love my country but I fear its goverment.
Twain
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Twain »

mulla ainakin egr aiheutti nykimistä kun kiekat 1500-2000 tasasella kaasulla

kokeilin silleen et panin toisen egr:n piuhoihin kiinni ja jätin vanhan egr:n paikalle.. eli ideana et egr ei käytössä mutta kone ei saa vikakoodia kun se tunnistaa et joku egr on kummiskin kiinni.... vaikeesti sanottu mut toivottavasti joku tajuu :smile: ...

ja egr huomattii vialliseksi -> nykiminen loppu .. pitäis huomenna tulla uusi niin infoilen :smile:
V6 Vecculi on muuten ihan hyvä peli =)
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

On 2004-03-23 10:15, mopsi wrote:
okke no eiköhän se egr onnistu mutta milläs pötöillä sää toteutit oman putkistos (kattelin noita kuvia) siinä kaverin liikuttimessä o ny ite väännetty 3tuuman putkisto simonsin vapareilla ja vissii FK koteloitu kartio suodati mut se ei vielä kii.. oliko minkäänlaista tohonlisäystä havaittavissa...? ni ja se MAF.. ilmamäämämittariko, ei saa olla liian jämäkästi kiinni koneessa siis sillee että se pääsee heilumaan koneen mukana...?
Minulla on keskivaimennin 2 x 2" Martelius ja takavaimentimet Simonsit.

Äänet ainakin lisäätyi Twisterillä, tehoja en mitannut, mutta perstuntumalta se tuntui tehokkaamalta kun ne äänet oli niin kovat! :wink:

Lue vaan ne mun jutut noista muista kunnolla, en enää jaksa (ehdi) niistä tarinoida jos ei mitään uutta ole.

-M
Vastaa Viestiin