kampiakselin anturista
Minulla juuri hajosi anturi, ja matkavauhdissa kone nyki välillä voimakkaasti yhden kerran ja jatkoi menoaan. Loppujen lopuksi se ei enää lähtenyt ollenkaan käyntiin. Jos se tyhjäkäynnillä pätkisi niin luulen että kone sammuu siihen paikkaan. Tuleeko tuo vikakoodi moottorin käydessä? Vectrassahan se tulee jos kone ei käy vaikka anturi on ehjä.
-Mikko
-Mikko
Audi S4 Biturbo
-
keltanokka
- 'Diplomat'

En kyllä noista kutosista tiedä mutta oma nelipyttynen ei vastannu kaasuun eikä kiertäny kunnolla ja sammui tyhjäkäynnillä. Ihan kun sytytyskatkoksia.
En tiedä mitä haittaa mutta itse ajelin kyllä ~400km anturi paskana....
Anturi taisi hajota ajossa, auto nyki niin maan perkeleesti siis oikein hakkas. Pelästyin kunnolla ja virrat pois, sitten hetken kuluttua kun käynnistin niin lähti jotenkuten ja ei nykiny mutta oli pirun laiska sen jälkeen.
<font size=-1>[ This Message was edited by: keltanokka on 2004-03-23 23:53 ]</font>
En tiedä mitä haittaa mutta itse ajelin kyllä ~400km anturi paskana....
Anturi taisi hajota ajossa, auto nyki niin maan perkeleesti siis oikein hakkas. Pelästyin kunnolla ja virrat pois, sitten hetken kuluttua kun käynnistin niin lähti jotenkuten ja ei nykiny mutta oli pirun laiska sen jälkeen.
<font size=-1>[ This Message was edited by: keltanokka on 2004-03-23 23:53 ]</font>
Kiitoksia vastauksista. Koodi otettiin sammuksissa virrat päällä. Mä just meinasin et kun se toimii lähes moitteettomasti mut yleensä ravistaa kovastikin,ihan kun vajaalla kävisi,et voiko anturi yleensä olla viallinen. Jos vaikka koodi ois jäänyt muistiin esim. maadoitushäiriön takia. V.kansi+pyörijä vaihdettu. Joskus kovalla kaasulla vikavalo syttyy hetkeksi. Eli voiko toimia näinkin hyvin jos anturi rikki?
Hei apuva! Kuha surffasin näitä juttuja ja itse olen kirjottanu omasta viasta tänne "Omppu ei meinaa kiihtyä, nykii" Niin mulla tekee noin?? Oisko aavistusta mikä vialla?! Kiitos jo etukäteen kaikille jotka tässä asiasas auttavat!On 2004-03-23 20:55, skk wrote:
kiihtyykö se ei-täyskaasukiihdytyksessä tyyliin "menee - ei mene - menee" ?