Kadett B
Kadett B:n tekniikasta en tiedä mitään, mutta 1,5 litrainen ei kelpaa 1,9 litraiselle vertailumalliksi mitenkään. Jos tuo puolitoistalitrainen on b-mallin suurin kone, niin 1,9 litraista ei ole mahdollista laittaa. Konetta saa kasvattaa 25 %, eli 1,5 * 1,25 = 1,875. Mallistossa pitää siis olla isompikin kone.On 2002-09-02 14:41, 78kadett wrote:
jos rekisteriotteessa lukee että 1.5l niin pitäsi riittää.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
b kadetissa suurin moottori on 1.9 cih. jos autosi on 1500 niin alustaan ei tarvia tehä mitään muutoksia. Minulla on sellanen kuponki jossa lukee "moottorin vaihto ei aiheuta muutoksia auton alustaan." opelilta saatu kopio. eli maksimissaan 2.3L koneen voi b kadettiin pistää ja saaha se vielä leimaankin.Minä voin ottaa kopion lapusta jos et oo jo muualta saanu hommattua.
miten niin ylitehoinen?
minä olen kyllä saanut ohjeen laskea teho 1.9 H koneen mukaan joka on 106 hv, eli 20% lisää niin 127 hv on max. eli tämän mukaan 2.2E kone 115 hv menee rajojen sisään helposti.
valitettavasti ei kompuutterin kautta onnaa, mutta voin ottaa vanhan ajan valokopion ja pistää postiin.(kuhan vaan muistan ja kerkiin)
Terv.Tommi
minä olen kyllä saanut ohjeen laskea teho 1.9 H koneen mukaan joka on 106 hv, eli 20% lisää niin 127 hv on max. eli tämän mukaan 2.2E kone 115 hv menee rajojen sisään helposti.
valitettavasti ei kompuutterin kautta onnaa, mutta voin ottaa vanhan ajan valokopion ja pistää postiin.(kuhan vaan muistan ja kerkiin)
Terv.Tommi