Muutama huono kuva kadetistani
Maalaisin tai teippaisin mustalla tuon takasivulasin ja ilmanpoistoritilän välin, niinkuin se on alunperinkin Kadetissa, nyt se näyttää vähän töksähtävältä, kun on korin väriä tuossa lasin ja ritilän välissä.
Samalla harkitsisin B-pilarin mustaamista, niinkuin GSi:ssä kuuluu olla. Tämä on enemmän makuasia, mutta tuo ensimmäinen kannattaisi tehdä joka tapauksessa.
Samalla harkitsisin B-pilarin mustaamista, niinkuin GSi:ssä kuuluu olla. Tämä on enemmän makuasia, mutta tuo ensimmäinen kannattaisi tehdä joka tapauksessa.
-
kallethegreat
- 'Kadett'

jos ne helmat on sulle ylimääräiset niin voit myydä ne minulle.
on mukava nähdä laitettuja kadetteja niin niistä saa mukavasti potkua omaankin projektiin.
ite oon kans miettiny tuota että kun sais nuo takalasit semmoisiksi että ei tulis niitä muoveja ja oon nähnytkin yhen semmosen kanootin mutta en muista missä.
on mukava nähdä laitettuja kadetteja niin niistä saa mukavasti potkua omaankin projektiin.
ite oon kans miettiny tuota että kun sais nuo takalasit semmoisiksi että ei tulis niitä muoveja ja oon nähnytkin yhen semmosen kanootin mutta en muista missä.
-Calikka-
- |Niksu|
- 'Diplomat'

- Viesti:
no esim. tässä on "isot" takasivulasit http://heinola.org/%7Ejouni/Buzz/Autot/ ... tt_003.jpg
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com