Paljon mahtaa maksaa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
RacingOPEL
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RacingOPEL »

Paljon mahtaa maksaa silikonin poistoaine, millä saa kaikki silikonit pois auton sisustamuoveista?? prkl hinkkasin tinnerillä varmaan tunnin keskikonsolia, mut viel siin on kai silikoonii ku käy maali kuplimaan...
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

Paikallisesta maalikaupasta 10€ litran purkista. Todella hyvin toimii... ei ole kertaakaan maali kuplinu vaikka olen vain pikaisesti pyyhkässy.
tero2
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja tero2 »

olispa kiva saada ainetta joka vie silikoonit pois..eipä oo 10 vuoden aikana kun maalausta työkseni olen tehnyt vastaan ainetta tullut.silikoni haljua ainetta eikä lähde ees hiomalla,ainoo mun mielestä lorauttaa maalin sekaan antisilicon tippoja mut sitäkin pitää laittaa joka kerrokseen sekä ruisku sen jälkeen myös silikoonissa joka taas levii seuraavaan maalaukseen.
-TH-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -TH- »

On 2004-03-23 20:37, RacingOPEL wrote:
Paljon mahtaa maksaa silikonin poistoaine, millä saa kaikki silikonit pois auton sisustamuoveista?? prkl hinkkasin tinnerillä varmaan tunnin keskikonsolia, mut viel siin on kai silikoonii ku käy maali kuplimaan...
ei sielä välttämättä silikooni "keitä", vaan se tinneri! tinneri on nimittäin sen verran erikoista lientä että esim. pakkeloitua kohtaa tinnerätillä putsatessa voi huokosiin jäädä tinneriä ja se kun ei pahimmillaan haihdu viikkoihin pois.usko tai älä.
tämän takia tinnerillä ei saisi koskaan putsata maalattavia pintoja, rasvanpoistoon on eri aineet,esim. M600.
silikoonin poistoon on aine, mutta en muista nimeä, pistän tänne jos muistuu mieleen.
oliskohan ollu silicon re...,jotain
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

silicon remover? :smile:
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Vastaa Viestiin