Senaattori myynnissä autoliikkeessä
-
Reino Reikäleipä
- 'Admiral'

Sama liike! Tietty voihan tuo Senator toki olla jonkun näilläkin sivuilla pyörivän tuontiauto. Kilometrimäärä on kyllä huomattavan alhainen, mutta niinhän tuontiautoissa aina!On 2004-03-30 16:56, Timotee wrote:
Ettei olis toi liike?
http://forums.foop.fi/tuulilasi/?a=sd&g=150300&q=335837
-
0500_Ascona
- 'Admiral'

Kävin sitten autoa äkkiä vilkaisemassa.. Eipä se nyt kovin kummoinen ollut, ILMASTOINTI (jota kovasti hehkutettiin...) ei toimi, kesärenkaat sileet (235/45-17
), takakaarissa yllättäen hieman ruostetta (kyseessä kuitenkin Saksan tuliainen...), putkessa pieni reikä takana (eli uusiksi menee koko putki...) ja muutama pikku sähkövika jota laiteltiin... (mm. sähköikkuna takaa..) Ehkä huomenna käydään pieni lenkki heittämässä ja katsellaan sitten lisää. Auto ei kyllä mielestäni ole niin edullinen kuin myyjä antoi ymmärtää, oli kuulemma tullut pakolla vaihdossa ja "hyvitys oli sen mukainen etten sitä halua" kertoi ystävällinen myyjä...
Eli katteet kohdalleen niinkuin autokaupassa yleensäkin...
KOMMENTTEJA HINNASTA...!?!?!?
KOMMENTTEJA HINNASTA...!?!?!?
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
-
Reino Reikäleipä
- 'Admiral'

-
0500_Ascona
- 'Admiral'

No eipä päässyt eilen vielä lenkille, kun oli vielä laitossa kun oli osien kanssa ollut ongelmia. Puhaltimessa jotain feilua.... Ei se kyllä edelleenkään vakuuta, eivät oikeen tienneet historiaa... Edellinen omistaja oli Tampereelta, tai tarkemmin Kankaanpäästä (?) ja ollut maassa vähän yli vuoden.... Tunteeko joku tuota autoa ennestään...? XPF-595?
-
Opel Astra
- 'Senator'

-
0500_Ascona
- 'Admiral'

Tai sitten mulla meni muisti sekaisin, olisiko ollut Kangasala...? Rekisteriotteessa luki että Tampere mutta myyjä tarkensi sen sinne Kangasjotainkaupunginosaan....On 2004-04-02 12:14, Opel Astra wrote:
Jep, jep. Tampereelta...tai siis Kenkaanpäästä. Eivät ole edes samaa maakuntaa. Se vähän kuin sanoisi, että auto on Jyväskylästä tai siis Pieksämäeltä eli ei sieltäpäinkään. Hämärältä tuntuu, mutta jos kiinnostusta riittää niin ota ihmeessä selvää.
Ja olisi se koeajo onnistunut mutten itse ollut niin innostunut koska auto oli vielä laitossa, enkä muutenkaan "harrasta" noita koeajoja ihan huvin vuoksi... Se kun ei koskaan tunnetusti paranna autokuumeen oireita...