Moniurahihnan vaihtoväli
-
WalesinApina
- 'Kapitän'

-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Minulle neuvoi erään merkkiliikkeen työntekijä siihen malliin että eteenkin 16V- moottoreilla olevissa niin jakohihnan vaihdon yhteydessä hyvä tämäkin uusia, ovat kuulemma nähneet tapauksia joissa katkennut moniurahihna on kiilautunut hihnapyörän väliin. Siinä sitten hajonnu jakohihnan suojakotelo sekä hihna, elikkä kansihilut uusintaan. Tiedä sitä sitten mutta näin minulle joskus neuvottu, ja eihän se moniurahihnan muutama kymmenen euron lisähinta niin paljoa laskun loppusummaa korota.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
totta tämäkinOn 2004-03-30 12:47, keltanokka wrote:
Minulle neuvoi erään merkkiliikkeen työntekijä siihen malliin että eteenkin 16V- moottoreilla olevissa niin jakohihnan vaihdon yhteydessä hyvä tämäkin uusia, ovat kuulemma nähneet tapauksia joissa katkennut moniurahihna on kiilautunut hihnapyörän väliin. Siinä sitten hajonnu jakohihnan suojakotelo sekä hihna, elikkä kansihilut uusintaan. Tiedä sitä sitten mutta näin minulle joskus neuvottu, ja eihän se moniurahihnan muutama kymmenen euron lisähinta niin paljoa laskun loppusummaa korota.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
itettä kuuluu kans sellaseta villiä suhinaa/narinaa kylmänä tosta hihnasta ilmeisesti johtuuOn 2004-03-30 13:38, MikkoV wrote:
Itse vaihdoin silloin kun se hihna alkoi pitämään ääntä. Eli sellaista inhottavaa "suhinaa". Ei vinkunut.
-Mikko
bw. jokos olet siiven myynyt vois tohon omaan sovitella sitä jos ei ole kauheen raskas.. mites siinä muuten kiinnitys on toteutettu?
Kyllä se siipi on varastossa, en ole sitä aktiivisesti kaupannut. Enpä tiedä mikä on raskas, se on ontto mutta kyllä sille kuitenkin jonkinverran painoa tulee. Sen saa kiinni pulteilla etureunasta ja lisäksi se on ollut sikaflexillä. Pysyy kyllä pelkällä liimamassallakin. Tule kokeilemaan!
bw. jokos olet siiven myynyt vois tohon omaan sovitella sitä jos ei ole kauheen raskas.. mites siinä muuten kiinnitys on toteutettu?
BTW, kannattaa laittaa tälläiset ihan OT asiat vaikka privattiviestillä kun jää monesti lukematta muuten...
-Mikko
Audi S4 Biturbo