E-Kadetin ääntely
-
keltanokka
- 'Diplomat'

-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

- Undertaker
- 'Diplomat'

Siis eikös tuo ole perus ooppelin käynti ääni. Se on jakohihna joka sitä ääntä pitää eikä ole todellakaan vaarallista. Mulla on ollu auto nyt 4v ja aina kuulunu sama ääni ja isällä sitä ennen 6v ja sama ääni ollu jatkuvasti. Ääni ehkä hieman muuttuu kun vaihtaa aina uuden jakopäänhihnan mutta ei se mihinkään sieltä katoa.
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Ei ole ennen kuulunu toto ääntä. Huomasin sen kun viimeks vaihdoin öljyt. Kyllä vois sanoa että se on sellanen hyvin vaimea "tsup tsup" Ääni niin vaimea että ei sitä tarkasti pysty sanoa jos häviää kun kierroksia lisää, mutta ei ainakaan lisäänny suhteessa kierrosten lisäämiseen.
Hihnan historia ei ihan tarkalleen tiedossa, oli tarkoitus vaihtaa ihan varmuuden vuoks jo viime kesänä mutta työ tyssäs siihe kun ei sitten millään lähteny kampiakselinhihnapyörän pultti irti vaikka miten väänsi. Pääsi sentään hihnan näkemään ja hyvältä silmiin näytti ja pumppukin näytti jopa suht uudelta. Hihnan kireys oli niin että sai sen kohtuullisella voimalla käännettyä lähes 90 astetta, eli pitäs kunnossa olla.
En vain tiedä mikä moisen äänen nyt aihettaa, minua se ainakin häiritsee kun moottori muuten käy vallan upeasti.
Hihnan historia ei ihan tarkalleen tiedossa, oli tarkoitus vaihtaa ihan varmuuden vuoks jo viime kesänä mutta työ tyssäs siihe kun ei sitten millään lähteny kampiakselinhihnapyörän pultti irti vaikka miten väänsi. Pääsi sentään hihnan näkemään ja hyvältä silmiin näytti ja pumppukin näytti jopa suht uudelta. Hihnan kireys oli niin että sai sen kohtuullisella voimalla käännettyä lähes 90 astetta, eli pitäs kunnossa olla.
En vain tiedä mikä moisen äänen nyt aihettaa, minua se ainakin häiritsee kun moottori muuten käy vallan upeasti.
-
black and fast
- 'Agila'
- Undertaker
- 'Diplomat'