Vaihdekeppi!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jakez
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Jakez »

Onnistuuko Vaihdekepin nupin vaihto vaikka siinä nostettava vipu pakkia laittaessa.? kovaki työmää?
Hegster
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Hegster »

Vanha lähtee ihan repimällä / kiertämällä irti ( sisältää jousen joka ainakin itselläni hyppäsi takapenkille :grin: )ja sit meet tuning liikkeeseen ja pyydät pakkilukkoon sopivan nupin.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

On 2004-02-23 21:51, Hegster wrote:
Vanha lähtee ihan repimällä / kiertämällä irti ( sisältää jousen joka ainakin itselläni hyppäsi takapenkille :grin: )ja sit meet tuning liikkeeseen ja pyydät pakkilukkoon sopivan nupin.
Tai sit meet EKA siihen tuning liikkeseen ja ostat sen nupin. Sen jälkeen voi hyvillä mielillä repiä vanhan hemmettiin. :razz:
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Cl-hit
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Cl-hit »

Tai sitten teet itse/teetät
Esim: Alumiinista. Vaatii kyllä jonkinverran suunnittelua =) itse aattelin tehdä . Esim: nc- koneistus pajalle kun viet mallin vain niin ne tekee..

Itse oon koneistuspuolella eli ei tarvi maksaa muutakuin aine.
Onhan tuo yks vaihtoehto....
LJ
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja LJ »

On 2004-03-30 17:53, Cl-hit wrote:
Tai sitten teet itse/teetät
Esim: Alumiinista. Vaatii kyllä jonkinverran suunnittelua =) itse aattelin tehdä . Esim: nc- koneistus pajalle kun viet mallin vain niin ne tekee..
Oon joskus tehny noita nc-sorvilla. Saa kyllä ihan näppärän näkösiä, ei tosin tietenkään muuta kun symmetrisiä. Yhteen tein semmosen kierrereikäpiirin siihen nuppiosaan niin kaveri sai vielä laittaa pienet kuusiokolopultit siihen, niinkun tuuningnupeissa :smile:
Alumiini vaatii tosin kiillotuksen vielä sorvauksen jälkeen, alumiiniin kun jää aikas samee pinta koneistettaessa.
Jarno.v
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Alumiini "kylmähkö" talvella pykältää.
Sorvaa/vuolee puusta...

nimim. pääkallonuppi ja karvakintas.
Cl-hit
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Cl-hit »

Joo toki se vaatii kovan kiilotuksen siihen, samallahan siinä tekee sitten puustakin samanlaisen :smile:
Vastaa Viestiin