Joo, ihmettelen kyllä että automaatilla saa kumin palamaan? Kyllähän nyt manuaalin... Minä en saa automaattia sutimaan, mutta se onkin etuvetoinen enkä viitsi alkaa ritariässä käännöksillä kokeilemaan...
Takavetoisella on helmpompi pistää ratti linkkuun ja kaasu pohjaan ja odottaa kunnes renkaat irtoaa.
On 2004-03-31 12:21, MikkoV wrote:
Joo, ihmettelen kyllä että automaatilla saa kumin palamaan? Kyllähän nyt manuaalin... Minä en saa automaattia sutimaan, mutta se onkin etuvetoinen enkä viitsi alkaa ritariässä käännöksillä kokeilemaan...
Takavetoisella on helmpompi pistää ratti linkkuun ja kaasu pohjaan ja odottaa kunnes renkaat irtoaa.
Kyllä tuo mv6:nen ihan automaatilla ottaa sutia. Eihän siinä ole kuin laittaa pakkovaihde pesään ja pikkusen avittaa jarrulla/ratilla ja möyr
Juu mutta minäpäs olen vetänyt kaverin siipicossulla mittarin mukaan 270km/h (auto orkkis Cossu vm.86 mut kone/alusta piristetty) Vaasan moottoritiellä pari vuotta sitten kesällä! Se vasta oli kyytiä! Seisova lähtö keskustan vimpoista valoista kohti motaria ja muutama minuutti niin jo Laihia häämötti *muistelee*
Herätkää nyt poijat elämään noiden nopeusennätyksienne kanssa, kyllä niitä on jokainen joskus kokeillu, mut mun mielipide asiaan on, että täälä suomessa kun ei saa ajaa ku 120km/h motarilla, niin on aivan turha jotain aavikkoperää kuuluttaa ja sillä kelattuja huippuja! Eri jos oltais Saksan bahnilla, niin siellä pitää autosta löytyä nopeutta ja myös ajettavuutta sen nopeuden hallitsemiseen! Kummalla SINÄ haluaisit ajaa bahnilla 275km/h jos auto kulkisi sen? GSi Kadetilla vaiko sit porrasperä B Omegalla? Varmaan vaikea valinta=)
Se on se vääntö ja välitys, mikä ratkaisee kun valojen välejä hypitään ja vähä kurvissakin oikastaan=) Että näin.. eikä sit hernuja nenuun, vaik turha thread olikin..
Ja muistetaas ne mittari virheet.
Mitähän Cossussa kierroksia kun nopeus(mittarin mukaan) 270km/h?? Kun luvatussa 242km/h taitaa olla jo 7000rpm..
Eikös nämä Saksalaiset auto ole autonvalmistajien "herrasmies sopimuksen" mukaan rajoitettu 250km/h?
<font size=-1>[ This Message was edited by: mbr on 2004-04-01 11:48 ]</font>