Calibra "Da Beast"

Keskustelua Opeleista
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

aikansa kutakin?

siinä flashissa tais lukea, et kaveri päätti tehä maailman hienoimman ja nopeimman Calibran. no, siinä varmasti onnistuttiin, mutta harmi että osiksi meni.. luulisi että "maailman nopeimmasta calibrasta" olisi saanut kokonaisena enemmän?!
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Niin, minun käsityksen mukaan se kokonaisena sen myikin. Seuraava omistaja sitten pisti auton lihoiksi. Eli on se siitä aikas paljon saanut maksaakin!

-Mikko
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Tuollahan se rakentaja kommentoi, että juuri kukaan ei maksa hirveää summaa kokonaisesta hienosta Calibrasta, mutta osista kyllä... ja kun tuo vielä itse myy niitä osia, niin uusi omistaja on halunnut tosiaan pelkän koneen (joka on ilmeisesti siis rakennettu ns. isolla rahalla alakertaa ja lohkoa myöten).
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Täytyy vissiin ottaa silmä paremmin käteen...? :wink: Kiireessä vain olin lukevinani että se vanha omistaja välittää ostopyynnöt eteenpäin tjsp?

-Mikko
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Saattoihan se teknisesti ollakin niin, että uusi ostaja oli ostanut koko auton ja tuo rakentaja välittää osat eteenpäin muille, mutta pointti oli se, että uusi ostaja halusi autosta vain moottorin eikä muuta ja siksi kaikki muut osat olivat kaupan, ilmeisesti uudella ostajallakaan ei ollut rahaa pitää kaikkia osia joita ei tarvitse? Tai olihan tuo hieman epäselvä tilanne jotenkin.
Vastaa Viestiin