2.2E(cih) Reksan ruisku?
Oisko kellään tietoo mikä versio ko. ruisku vois olla? Erona täs ainki on LE-jettii verrattuna toi tyhjäkäyntimoottori. Kumpi ruisku (2.2E:n vai LE-jet.) ois parempi, ku moottoriksi tulee tää 2.2E(cih) piristettynä? Joku kerto et LE-jet riittäis vakiona 160 heppaan asti et pitääkö tieto paikkansa?. Onkos tietoo mihin asti tää 2.2E:n ruisku riittäis? Tehoa haetaan vähintään 170hv. Mitä parannuksia pitäs ruiskuun tehdä?
Toinen jutska koskis kytkimen paineasetelmaa. Monista jutuista olen lukenut et Asconassa / Mantassa on käytetty turbo Volvon paineasetelmaa mut ei kerrota mistä mallista se on ja käykö se suoraan cihin vauhtipöyrään? Olisko se hyvä ku kytkimeksi tulee sintteri kytkin?
Toinen jutska koskis kytkimen paineasetelmaa. Monista jutuista olen lukenut et Asconassa / Mantassa on käytetty turbo Volvon paineasetelmaa mut ei kerrota mistä mallista se on ja käykö se suoraan cihin vauhtipöyrään? Olisko se hyvä ku kytkimeksi tulee sintteri kytkin?
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti:
Jos meinaat hakea tollasia tehoja, niin suositteleen vaihtamaan ohjelmoitavaan ruiskuun. Kyllä tolla le2-jetilläkin saa about 150-160hp irti koneesta.
Tolla elektronisella jakajalla kannattaa heittää vesilintua ja laittaa tavallinen kärjetön tilalle. Elektronisella jakajalla loppuu ennakot kesken jossain 6000-kierroksen paikkeilla, jos oikein muistan.
Tolla elektronisella jakajalla kannattaa heittää vesilintua ja laittaa tavallinen kärjetön tilalle. Elektronisella jakajalla loppuu ennakot kesken jossain 6000-kierroksen paikkeilla, jos oikein muistan.
[quote]
On 2004-04-06 00:29, J Turunen wrote:
Volvo 240 turbosta löytyy oikea paineasetelma. Ei tarvitse sintterilevyä katukäytössä vielä 170 hv tehoilla, 8.5" massalevy (Sachs,Luk) riittää hyvin. Katukäytettävyys, ainakin jousittamattomalla sintterillä huono.
Vielä sen verran et käykö asetelma suoraan paikalleen vai pitääkö tehdä jotain muutoksia? Levyksi olen ajatellut jousitettua sintteriä lähinnä auton tulevaisuutta ajatellen. Näin aluksi kierrellään ratatapahtumia / näyttelyjä ja lopuksi auto siirtyy ralli käyttöön.
On 2004-04-06 00:29, J Turunen wrote:
Volvo 240 turbosta löytyy oikea paineasetelma. Ei tarvitse sintterilevyä katukäytössä vielä 170 hv tehoilla, 8.5" massalevy (Sachs,Luk) riittää hyvin. Katukäytettävyys, ainakin jousittamattomalla sintterillä huono.
Vielä sen verran et käykö asetelma suoraan paikalleen vai pitääkö tehdä jotain muutoksia? Levyksi olen ajatellut jousitettua sintteriä lähinnä auton tulevaisuutta ajatellen. Näin aluksi kierrellään ratatapahtumia / näyttelyjä ja lopuksi auto siirtyy ralli käyttöön.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
Koneen vuosilukua ei tiedossa ku kone on siirrettynä asconassa josta se siirtyy elvytyksen jälkeen omaan asconaan.On 2004-04-06 08:07, A_Manta_1972 wrote:
Minkä vuoden moottori on kyseessä?
L-Jetronicissahan on lisäilmaluistit sun muut hässäkät, LE-Jetronicissa tuo tyhjäkäyntimoottori?
Jos kerta LE-jetissä on tyhjäkäyntimoottori, niin onkohan tää mun toinen ruisku sittenkin L-jetti. Myyjä ym kaverit on väittäny sen olevat LE.
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti: