Minkälaiset roiskeläpät

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
vos
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vos »

Auton madalluksen jälkeen oon huomannu että eturoiskeläpät raapii aina katukiven ylityksessä sen reunaan ilkeästi. Toisaalta eipä siinä hajoo muuta ku ne läpät, mutta raapii se aina myös mieltä.

Corsassa on nyt alkuperäiset kovaa muovia olevat roiskeläpät edessä. Takana ei oo ollenkaan läppiä.

Minkälaiset kannattais hommata? Varmaankin pelkästään eteen riittää. Pitäiskö hankkia vaan jotain muovinpalaa muoviliikkeestä, vai minkälaista suosittelisitte? ...ja mistä?
ex:
Vectra C Z18XER 2007
Vectra C Z18XE 2005
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Itse ostin Etolasta ihan "roiskeläppäkumin" nimellä myytävää kumilevyä. Sai mittojen mukaan ostaa. Itse otin 60x30cm palan ja hintaa oli jotain 10€. Todellä pehmyttä kangasvahvisteista kumia, ei jäykisty edes talvipakkasilla. Eli ei aiheuta juuri mitään ääniä vaikka ottaa maahan kiinni hidastetöyssyissä jne.
Itse vedin eteen tuollaisen 30x30cm läpän, jota muotoilin. Tulee aika alas ja menee pitkälle lokasuojan sisäpuolelle.
Ainakaan tämän talven aikana helmoihin ei tullut uusia kiveniskemiä ja pohja pysyi varsin puhtaana :smile:
vos
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vos »

Joo kiits. Täytyy hakea etolasta sitä sitten.
ex:
Vectra C Z18XER 2007
Vectra C Z18XE 2005
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Teet semmoset rallimallin läpät. Väri vapaa :grin:
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
vos
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vos »

Nyt on ollu sitten viikon verran Etolan roiskeläpät, ja täytyy sanoa että kun ajaa hidastetöyssyyn / "katukiven" yli niin minkäänlaista raapimisen ääntä ei kuulu roiskeläpistä. Tein niistä alkuperäisten kokoiset, ja ovat kyllä tosi hyvät!

Mites se kiinnitys? Laitoin kumiläpät alkuperäisillä ruuveilla ja alkup. paikoille. Saa nähdä kauan pysyy. Oliskos jotain hyvää niksiä roiskeläppien kiinnitykseen?
ex:
Vectra C Z18XER 2007
Vectra C Z18XE 2005
Vastaa Viestiin