Astra G ovien purkaminen?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Flamingo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Flamingo »

Haynesin manuaali on vielä tulematta, joten miten nuo astman ovet, lähinnä takaa lähtevät purkautumaan? Pitäisi päästä kaiuttimille käsiksi. Pitääkö koko oviverhoilu irrottaa kahvoineen, vai irtoaako se muovinen alaosa erikseen? Siellä on varmaan napsuja irroteltavaksi, onko ne mallia "¤%rkele, poikkihan se meni"..?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -
Mario Andretti
Sanek
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Sanek »

oven kahvasta lähtee kuori pois, sen alla on pari ruuvii ja sit niitä oli pitkin poikin. Ei o paha homma. Jossain oli muistaakseni ruuvi vähän jemmassa. Klipsuilla se sitten on muuten, mulla ei onneks hajonnu yhtään niitä. Ei siinä kyllä mitään ihmeellistä pitäis olla. ja kokonaan ne muistaakseni piti purkaa jos halus käsiksi kaiuttimiin, mä ainakin purkasin :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Sanek on 2004-04-07 10:20 ]</font>
Flamingo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Flamingo »

Oukei sitten. Onkohan muuten Astroissa enemmänkin tuota vikaa, että takaovien kaiuttimet loppuu kuulumasta, vai onko mulla ja kaverilla sattumoisin vaan sama vika?

Pitänee lähteä etsimään katkosta jostain oven haitarikumin paikkeilta, jos se ei nyt kaiuttimien päivityksellä muuten tokene...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -
Mario Andretti
Sanek
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Sanek »

jaa-a.. en kyllä tiedä noista kaiuttimista, omat on kyllä toiminu ihan hyvin.
Vastaa Viestiin