Tilasin paikalliselta cd cardic myyjältä vilkulliset m3 look peilit sovitteineen -96 astraan (peilit 89€ sovitteet 18,50€), peilit tuli mutta sovitepalat oli väärät. Tilaus numero oli oikein paketin tarrassa mutta numeron vieressä luki vectra`98, tarkistin asian ja ainakin osaset ja vianorin cd cardic luetteloissa oli sama numero ja luki astra. Ehdotin myyjälle että tilais vectran numerolla jos sitten tulis astraan sopivat mutta myyjä ei ruvennut millekkään vaan palautti rahat sovitteista. Soitan pääsiäisen jälkeen itse maahantuojalle että onko ratkaisua pulmaan vai teenkö itse sovitteet. Eli köyhän vaan ei kannattais ostaa halvinta onko muille käynyt näin vai onko mulla vaan aina tämmönen tuuri?
Kävin kans paikalliselta tilaamas kys cd cardic:n peilit, m3 look, varustettuna sähköillä+vilkuilla. No meinasin ruuvata sovitteet kiinni peiliin niin.., ruuvi päätti sitten katketa sinne peiliin sisälle! Ruuvin kanta vain jäi kätee, ruuvit oli niinkuin jotain vahaa. Vien kyllä takaasi vaikka vi***taa iha vi***ti, piti niitä kaks viikkoo odottaa. Ja nois oli ainaki KDC merkintä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Snowman on 2004-04-07 23:45 ]</font>
Samat peilit mutta ilman sähkösäätöä, mulla kans katkes ruuvi! sain kyllä pätkän irti. Ompa cd cardic laatua Sais edes tuon oikeat sovitteet niin kelpais kuitenkin mulle.
Ostin Completokselta just noi peilit ja sain mukana ensin Mattig sovitteet, joista toinen oli väärä ja lisäks ne oli viel melko rumat. Sain sitten veloituksetta Mattigien tilalle FK-sovitteet jotka istuu loistavasti niin peiliin kuin autoonkin.
No joo, ei ottanu peiliä takaasi. Soittivat maahantuojalle ja sieltä sanottiin että ei niille oo ennen tollasia tapauksia tullu. No menin kotia ja kaiverrin ne ruuvit pois, kolvia käyttäen. Nyt rupee peilit oleen kiin, sähköt pitää vielä laittaa niistä kuntoon.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Snowman on 2004-04-08 21:04 ]</font>
Tänään olin yhteydessä cd cardicin maahantuojaan, tunnosti asialliselta, lähetin scannauksen peilin kiinnikkeen profiilista myönsi että luettelossa virhe ja aiko etsiä sopivat. ASIAA!! toivottavasti onnaa katsotaan... pistän tänne miten käy.
Tyhmä? kysymys, mutta mitenkäs nuo peilien sovitepalat. Onko siinä siis idea, että esim. tuollaisen vilkuilla varustetun peilin saa "heittämällä" paikalleen kädetön kotimekaanikkokin? Tietysti johdot yms. pitää vedellä, mutta pääpiirteittäin.
CD - cardic maahantuoja lupasi lähettää asennus sarjan ilmaiseksi! C330217 sopii siis astroihin 92-98 eikä 92-95 ja 95-98 ole erikseen. Nyt tyytyväinen odotellaan sarjaa.
Mulla aivan identtinen tapaus! Astraan (-96) tilasin samat sovitekappaleet missä että ne Vectraan. Vaihtoon.. nyt on oikeat palat välissä, ja hyvin meni paikalleen!