American car show

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

Missä ocf??? Missä sutii??? sokeeko (pettynyt)
Mdv
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Mdv »

pollyttaja
'Agila'

Viesti Kirjoittaja pollyttaja »

minun mielestäni protestit oli iha oikein sillä eikös american car show jo nimensäkki puolesta oo ameriikan autoja varten, eikä eurokilkuttimia, siltikkii niitä oli aivan liikaa etten itse vaivautunut menee paikalle. luulisi eurocarshown piisaavan näille tuuninkiautoille.

...katkeroitunut kumpiakin harrastanut...
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

eikös sitte tampereen messuille tuu ocf? oon sinne luultavasti menossa ja olishan se suuri bonus jos ocf olis siellä
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

B-conamega
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja B-conamega »

Olihan siellä kutos a-manta ja hieno rantasen markon B-asko....ja jokunen pussikalja teini! Kuultua sivusta (vähäks makee peli! Onks toi veekuus?) Pojat ihaili A-mantan konehuonetta!

<font size=-1>[ This Message was edited by: B-conamega on 2004-04-15 13:58 ]</font>
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

Aivan liikaa ACS:ssa oli noita muovihärpäkkeitä ja kaikenmaailman tommispillettejä. Sen tuuninkipuolen saisi siirtää täysin jonnekin muualle tai jollekin muulle ajan kohdalle. Ameriikan autojen edustus oli hiukan nihkeä. Toivottavasti Treella jatkuu edellisvuosien linja-> tjyyningin määrä on laskenut huomattavasti viimeisen kahden vuoden aikana. Suunta on oikea...
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

On 2004-04-15 14:56, opelmeister wrote:
Aivan liikaa ACS:ssa oli noita muovihärpäkkeitä ja kaikenmaailman tommispillettejä. Sen tuuninkipuolen saisi siirtää täysin jonnekin muualle tai jollekin muulle ajan kohdalle. Ameriikan autojen edustus oli hiukan nihkeä. Toivottavasti Treella jatkuu edellisvuosien linja-> tjyyningin määrä on laskenut huomattavasti viimeisen kahden vuoden aikana. Suunta on oikea...
Siitä vaan järjestelemään ja suunnittelemaan.Mielestäni tämä on vielä sen verran vapaamaa että onnistuisi,onnea matkaan.
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Niin miksi mun pitäisi järjestää joku tuuninkitapahtuma? Minähän haluan juuri NIISTÄ eroon..
Kilpakarva
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Kilpakarva »

On 2004-04-16 09:34, opelmeister wrote:
Niin miksi mun pitäisi järjestää joku tuuninkitapahtuma? Minähän haluan juuri NIISTÄ eroon..
Mutta et sitten osannut olla ylittämättä 10 metriä leveää käytävää .... so simple, but sometimes so difficult .....
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Niin no, ei löytynyt Upi Pihlmanin 2002 jenkkipuolelta, eikä myöskään esim se jumalaisen kaunis Turbo-Mosse... Pitihän se tarkastaa, olisiko siellä hallissa jotain niin mullistavaa, että olisi perusteltua pyytää lipuista 14 euroa. Turha reissu.
Vastaa Viestiin