Hauska vika B omegan mittaristossa

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

Tämä tuskin aiheuttaa toimenpiteitä, mutta onko kellään ilmennyt vastaavaa....??

Eli kun painan trippimittarin nollaus nuppia, niin bensamittari näyttää tyhjää niin kauan kun vapautan nollaus painikkeen :???:, kun vapautan sen painikkeen niin bensamittari herää näyttämään oikeaa lukemaa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2004-04-13 08:46 ]</font>
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomega »

On 2004-04-13 08:46, Jerzey wrote:
Tämä tuskin aiheuttaa toimenpiteitä, mutta onko kellään ilmennyt vastaavaa....??

Eli kun painan trippimittarin nollaus nuppia, niin bensamittari näyttää tyhjää niin kauan kun vapautan nollaus painikkeen :???:, kun vapautan sen painikkeen niin bensamittari herää näyttämään oikeaa lukemaa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2004-04-13 08:46 ]</font>
Tapahtui joskus samaa bemarin digimittaristossa. Myös yksi mittarin valo oli pimeänä samalla. Avasin mittariston ja vaihdoin valon. Samalla rupesi myös tuo bugi esiintymään poissaolollaan. Liekö kyseessä ollut maadoitushäiriö.
Reino Reikäleipä
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä »

No, mulla hävisi hiekkatietä rytkyyttäessä samanaikaisesti sekä kierrosluku- että bensamittari. Tai siis kyllähän ne siinä vielä kiinni ovat, mutta viisarit eivät enää värähtele :lol: .Sähköpuolen hommelit ovat ainakin mulle henkimaailman asioita ja kun sulakearmeijakin on ehjä niin olen tyytynyt kohtalooni ja kurvaillut ajotietokoneen "reichweite"-ajomatkaennusteella bensiiniasemien välillä noin 700 km siivuja ja kierroslukumittarin virkaa toimittaa omien korvien kuuloelimet (ja nopeusmittari). Niin - olihan Metro-Autossa toki lääke tähän mittariston vaivaan: vaihdetaan koko mittaristo ja kustannusarvio +-1000 EUR :eek:
Vastaa Viestiin