Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Kysynpä täältä kun aloitteleva tuunari olen että mikä 5v loota sopii asconan 1.8i koneeseen? kyseinen kone on e-kadetissa kiinni ja siinä on 4v loota joten mitä muuta tarvitsen tai täytyy vaihtaa jotta saisi tuon 5 lovisen paikoilleen?
Ei pitäisi tarvita!!(korjatkaa muut jos olen väärässä)
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Ainakin Asconaan vaihdettaessa 4v laatikon tilalle 5v laatikko, pitää vaihdekepin juuri vaihtaa. Muutoin ei kaikki vaihteet toimi. Jos laatikosta on puute minulla on lääke. Tuossa on juuri irrotettu 5v laatikko sekä vaihdekepin juuri. Pistä yksitisviestiä jos kiinnostaa.
On 2004-04-14 23:38, Vauxhall_forever wrote:
Ainakin Asconaan vaihdettaessa 4v laatikon tilalle 5v laatikko, pitää vaihdekepin juuri vaihtaa. Muutoin ei kaikki vaihteet toimi. Jos laatikosta on puute minulla on lääke. Tuossa on juuri irrotettu 5v laatikko sekä vaihdekepin juuri. Pistä yksitisviestiä jos kiinnostaa.
On 2004-04-14 15:41, testeri666 wrote:
Kysynpä täältä kun aloitteleva tuunari olen että mikä 5v loota sopii asconan 1.8i koneeseen? kyseinen kone on e-kadetissa kiinni ja siinä on 4v loota joten mitä muuta tarvitsen tai täytyy vaihtaa jotta saisi tuon 5 lovisen paikoilleen?
Eikös kaikki isolohkon laatikot mene kivuttomasti kiinni vaihteiden lukumäärästä/välityksistä/v.laatikon kestävyydestä riipumatta. (f16/f18/f20) Näin ainakin olen ymmärtänyt?
F25 on 6.koneen ja F28 turbon laatikko, hmm..