mitä vilkkua oikein tarkotat?? ettet vaan puhus näistä näppylä vilkuista joita esiintyy mm. E kadetissa??...meinaan vaan että jos niitä löytyy valkosena ni sellaset on saatava!!..
Eikös niitä saa ihan Ooppelilta suoraan? Isoveljellä oli aikoinaan Kadetissa semmoset -> haki suoraan Autobestiltä. Keltainen polttimo ja kirkas lasi siis.
kaikki ketä hellan valoja myy ni ne saa ainakin tilattua. makso vissii 10e zipale.
ne ei siel kirjas oo missään opelin kohtaa vaan jossain yleisvalaisimissa
On 2004-04-15 17:28, JuhaV wrote:
kaikki ketä hellan valoja myy ni ne saa ainakin tilattua. makso vissii 10e zipale.
ne ei siel kirjas oo missään opelin kohtaa vaan jossain yleisvalaisimissa
miks ette vaan mee esim a tarvikkeeseen ja osta sieltä koko vilkku systeemiä uutta?? maksaa jonku 2-5 e kipale.. eli tarkotan sellasia litteitä!!!?? itte osti a vecculiin sellasen ja asennus aika oli joku 5 min yhteensä.. kaks puoleisella teipillä kiinni. on pysyny ihan hyvin..
Siitäkin voi olla monta mieltä mikä on paremman näköinen
Itse en kyllä varmasti tule laittamaan autooni noita perusovaaleja, niitä on jokaisessa vastaantulevassa autossa eikä se muoto sovi kuitenkaan kaikkiin autoihin. Mielikuvituksettomuutta
Veljen Corsaan vaihdettiin valkoisten halpisovaalien tilalle alkuperäiset keltaiset nännit, näyttää muuten paremmalta niillä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
On 2004-04-15 22:18, Tuomas wrote:
Siitäkin voi olla monta mieltä mikä on paremman näköinen
Itse en kyllä varmasti tule laittamaan autooni noita perusovaaleja, niitä on jokaisessa vastaantulevassa autossa eikä se muoto sovi kuitenkaan kaikkiin autoihin. Mielikuvituksettomuutta
Veljen Corsaan vaihdettiin valkoisten halpisovaalien tilalle alkuperäiset keltaiset nännit, näyttää muuten paremmalta niillä.
itse ostin cd cardicilta siniset vilkunlasit astraan kun on sininen autokin, sopii hyvin. Olikohan 3,60e pari vai kpl en muista. Ei vaan taida olla e hyväksytyt. On myös kolmionmallisia eri värisiä ym eri autoihin.