Turbo Calibran arvo?

Keskustelua Opeleista
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Kuva :grin:
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

On 2004-04-15 15:26, turbo calibra wrote:

kateellisten jauhantaa mun mielestä.!

Ei sen heti tarvi olla kateellisten jauhantaa,jos minulla on eri mielipide jostain asiasta.

Sano yksikin asia,mistä minun pitäisi olla kateellinen Saulille?Päinvastoin,olen iloinen jos hän saa vaihtaessaan Nissaniin uutta sykettä päivään!!!
turbo calibra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja turbo calibra »

jep,jep ei nyt tartte ottaa nokkiinsa,toki saa olla mielipiteitä ja pitääki,mut toi sun viittaus calibran hintaan oli suorastaan peestä,siks kirjotin.tääki on vaa mun mielipide.ja hei kaikkihan meistä varmaa on ilosii saulin puolesta.=)Eikä kande alkaa kinaa,siit ei hyödy mitään!!!
turbo calibra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja turbo calibra »

On 2004-04-15 22:49, sauli wrote:
Ja sitten tosta auton vaihdon syystä.. Sinänsähän mulla ei oikeastaan ole yhtään mitään ns. "kunnon" syytä vaihtaa tota pois. Calibrastakin saa ihan riittävästi tehoa ulos (Tunex T315) ja se on malliltaan pirun nätti auto.

Kuitenkin tässä on pientä autokuumetta ilmassa. Toi yksilö on mun mielestä parhaimmillaan juuri tuollaisena, tyylikkäästi laitettuna, ilman mitään silmään pistäviä tuningräpellyksiä. Kameleonttimaali tekee niin paljon ulkonäölle. Ehkäpä ongelma onkin juuri siinä, ettei siinä ole oikein mitään laitettavaa enää. Ja kuitenkin pidemmällä tähtäimellä uskon, että Nissan tulee kestämään paremmin vähän hurjempiakin virityksiä kuin Opel. Sanokaa merkkiuskolliset mitä sanotte.

Autokuume, tuo pirullinen sairaus.. :smile:

Tuossa viikonlopun mietittyäni varmaan teen päätöksen, että pitäisikö se pitää vai myydä. Uudet kujeet taitavat kuitenkin kiinnostaa aika paljon. :smile:
sepä se,uudes taas oma tekemisensä ja vaihtelu virkistää.nii autokuumeeseen ei oo lääkettä,se menee vaa ohi uudel autolla=)Mut hei onnea auton etsintään!!!
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

On 2004-04-16 00:26, turbo calibra wrote:
jep,jep ei nyt tartte ottaa nokkiinsa,toki saa olla mielipiteitä ja pitääki,mut toi sun viittaus calibran hintaan oli suorastaan peestä,siks kirjotin.tääki on vaa mun mielipide.ja hei kaikkihan meistä varmaa on ilosii saulin puolesta.=)Eikä kande alkaa kinaa,siit ei hyödy mitään!!!
En ota nokkiin. :smile:Mut autonmyynti on peestä!Kinaamaan en ala,ei mun tarvi! :smile:
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Eihän se ole hullu joka pyytää,vaan se joka...

Tällä hetkellä vaan suomenmaassa vallitsee ostajan markkinat,joten autokaupoilla on hankala ainakaan yksityisellä sektorilla rikastua.Ja harrastepelistähän ei ikinä saa omiaan takaisin,jos siihen on vähääkään satsannut

Ns. tuunaaminen jopa pudottaa auton arvoa ainakin omasta mielestäni,koska intohimoiset automiehet on myös kovia kepittämään autojaan,ajetaan urheilullisesti :razz:
calibra-92
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja calibra-92 »

ikävä näin kommentoida mutta ei siitä saa ikinä 15000e ei sen puolesta kyllä se on turbo on pirun hieno auto mutta siinä valtti on aina ostajalla ja se kattoo aina hintaa kauan saa myydä mutta kyllä mä ite melkeen ostaisin jos ois rahaa.nykyään vaan on pirun vaikee myydä yksityiselle ja autokauppa ei hyvitä mitään.
tunex
OCF Partner
OCF Partner
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tunex »

Terve Sauli!

Olikos sulla sähköpostiosoitetta? Laitatko mulle tulemaan...

T: KH / Tunex
tunex@tunex.fi
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Toi sx:hän näyttää keulasta ihan espanjalaisten/italiaanojen tuunamalta b-vectralta. Toi perä on kyllä järkyttävä :eek:
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
sauli
'Senator'
'Senator'

Niin no niin. En mäkään ennen tohon perään syttynyt, mutta nykyään se on itseasiassa alkanut näyttää hyvältä.
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

tuohon saulin autoon liittyen..

faktaa:

kyseinellä autolla ei ole ajettu yhtään talvea suomessa. viimeiset pari kuukautta seisonut "meidän" tallissa.

autostahan oli suomeen tuotaessa flekti hajalla, mikä aihetti kannentiivisteen kärähtämisen -> uusiks -> pultit liian tiukkaan kiinni -> venttiilit väänty, turbo p*skaks -> uus turbo sun muuta tilalle yht. yli 3000 Eur.

lisäks auto on huollettu 2 kertaa viime kesänä Tunexilla, vaihettu mm. jakolaatikon öljyt, eli kyllä kyseisellä pirssillä tulee olemaan suht huolettomia kilometrejä edessä..

auto on ollut saksassa erään tuningipajan omistajan vaimon "kauppakassina". lisätehoja on haettu lastun ja putkiston voimin.. lisäks löytyy Konin iskaria, uritettua jarrulevyä yms. muuta pientä kivaa. :smile:

väri on House Of Kolorin valikoimista, kunnoltaan virheetön! kyseiset maalit maksavat 1000 Eur/litra (siihen vielä ohenteet, pohjamaalit sun muut päälle). maalia ei ole myöskään säästelty uudelleen maalauksen yhteydessä: alkuperäisväriä kun ei näy mistään, kaikki peltiosat on kameleonttiväriset. :smile:

eli toi 15k Eur on mielestäni aika alakanttiin. mutta niinhän se menee, et jos tollasen meinaa "ihan tosta vaan" myydä, niin et varmasti saa lähellekkään sitä mitä pyydät. :sad: näin siis, ellei TOSI OSTAJAA ilmaannu.

se onkin sitten toinen asia, kannattaako tuota myydä! itse olen sitä mieltä (ja kaikki kaverit sun muut) että ÄLÄ MYY! enemmän calikasta varmasti tehoja saat kuin riisikiposta, halvemmalla ainakin. esim jarnon T315 vecusta dynotettu 361hv.. eikä kaikki teho sula asvalttiin kun on neliveto. ja kyllä siihen sun calikkaas kuule keksitään vaikka mitä kivaa laittamista vielä, jos siitä on kiinni. :smile: kuitenkin, vaikka uus SX on calibraa harvinaisempi, se olisi (ilman kameleonttimaalia) silti varsinainen harmaavarpunen nykyisen autos rinnalla.

ELI ÄLÄ HYVÄ MIES MYY SITÄ CALIBRAA! :smile: tuut vkl pajalle kattoo, ni rakastut siihe uudestaa. heitin siihe ne alupallot eilen alle. on se vaan niin hieno... :wink:
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Tuo saulin laittama kuva 200sx:stä varsin asiallinen, mutta ei mitään 200sesseksiä, pidä tosiaan ennemmin se Calibra. Jos Nissani pitää laittaa niin säästetään sitä rahaa niin kauan että saa sen Skylinen.
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

Mä ottaisin kyllä Nisun vaikka Calibra onkin hieno Opel. Jaappanin poika osaa yleensä tehdä tekniikan hyvin.
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Juu jaappanin poika osaa tehdä moottoreita, mut tuohon Skylineen ne on tehny sellasen moottorin että oksat pois puhumatta voimansiirrosta ja alustarakenteista. Ei taida olla Skylinen ja 200SX:n suunnittelijat nähdä toisiaan edes saunaillassa.

...mutta pikkulinkki pitää laittaa tähän BTCF:ssä jo päiviteltiin että miksi...heh...näin sitä pitää...
http://www.supraforums.com/forum/showth ... did=178961
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
sauli
'Senator'
'Senator'

Niin sekin vielä, minkä Kalle tossa jo taisi mainitakin, että noi Calibroita alkaa saksantuonnin myötä tulemaan vastaan jo joka kadunkulmassa. Toisaalta ihan kiva, koska se on tyylikäs auto, mutta toisaalta ei. :sad:

Täytyy nyt viikonloppu vielä kattoa ja tuun sinne tallille lauantaina ihmettelemään.
Vastaa Viestiin