Opel calibraan kylkiin vilkut...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
blueranger
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja blueranger »

Omassa Calibrassa näyttäisi olevan mersun jostain sarjasta laitetut sivuvilkut, olin ainakin selailevinani netistä luetteloita hämmästyneenä. Vaaleat vilkut sopii ainakin hyvin tummaan autoon...
Eikös moni ole viritellyt myös Veccu B:n sen kylkilistan etuosan sellaisenaan paikalleen Calibraan?
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

tällanen ratkasu löytyy ainakin 3:sta lahtelaisesta calibrasta..

Kuva

EDIT: eli vilkku löytyy etupuskurin listasta. ei tartte peltiä porailla/pelätä et lähtis ruostuu. 10 minuutin homma..

<font size=-1>[ This Message was edited by: Calibra_46 on 2004-04-16 11:59 ]</font>
Rieskale
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rieskale »

On 2004-04-15 10:59, blueranger wrote:
Omassa Calibrassa näyttäisi olevan mersun jostain sarjasta laitetut sivuvilkut
Mulla sama "vika". Joo oli autojobbari laittanu mersun vilkut kylkiin ja reikä peltiin tietysti. :smile:
MB 300 CE
Ex. Calibra 16V
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Mulla oli kans auton tuoja katsastuksen saattelemana poraillut reijät peltiin 2kk myöhemmin kun vaihdoin "nännimallin" vilkut pois niin oli jo reijästä reunat pintaruosteessa.Onneks huomasin ajoissa en voi suositella tota reijitystä jos ei sitten ruostesuojaa kunnolla samalla.
Leon FR 20vt
MakeTku
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja MakeTku »

Morhens,

Tuohon hommaan on varmasti miljoona eri vaihtoehtoa ja mielestäni järkevin on tehdä siten mikä miellyttää omaa silmää eniten. sinähän sitä joudut sitten kuitenkin tuijottamaan...;o)

Ohessa oma versio kys. hommasta..
Olen laiska mies joten menin siitä mistä "aita oli matalin" ( vilkkuina G-Astran vilkut kirkkaalla 'lasilla', 9 Euroa kappale )

http://www.geocities.com/maketku/calibra_vilkku.jpg

Kopsaa toi linkki uuteen Browseri-ikkunaan, ei tunnu muuten toimivan.. ;o(

/Make

<font size=-1>[ This Message was edited by: MakeTku on 2004-04-24 19:12 ]</font>
juha777
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juha777 »

itelläni vilkuissa on e-hyväksynnät ja muut tarvittavat tekstit, mutta kun vilkut ovatkin punaiset ne eivät kuulemma kelpaa???

kyllä tosin katsastuksesta pääsee huomautuksella läpi ja pääsee vielä kinaamaan katastusmihenkin kanssa :grin: :grin:

ja kun katsastus mies saa valittaa edes jostain niin kaikki ovat tyytyväisiä :grin:
Born free... Taxed to death.
makkis82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja makkis82 »

Laitoin ite tuonti gsi kadettiini g mallin astran kirkkaat sivuvilkut porasin reijät ja ruostesuojasin ( mastonin ruosteenestopohjamaali paljaalle pellille pari kerrosta pensselillä levitettävää ja kotelonsuojaa päälle) nyt jo vuoden ollu eikä oo ruostunu ,tosin seissy viime talven tallissa.
wzlo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja wzlo »

itse asensin juuri eilen vilkut. peltiin tuli reiät tehtyä joka tuntui aluksi pahalta, mutta hyvät niistä tuli. ensiksi porakoneella reikä sivuun jonka jälkeen jyrsin porakoneen viila terällä kolosta oikeamuotoisen. ruostesuojasin hyvin ja hyvät todella hyvät tuli.
eli iloisin ja tyytyväisin mielin ollaan liikkellä :grin:
Vastaa Viestiin