B Vectran nelipyöräsuuntaus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Katomi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katomi »

Tietääkö joku joutuuko suuntauksessa avaamaan/löysäämään etuiskarin alapään pultit?!? Auto on Vectra B vm.1998 ja kone X20XEV

Kysymys siksi, kun muutoskatsastin alustan ja vuosikatsastin auton. Kun katsastusmies tarttui eturenkaaseen kiinni, niin se heilui reilusti ja totesi että iskarin alapään pultit löysällä... nyt olisi kiva tietään jättivätkö kyseiset pultit suuntauksessa löysälle vai olisiko ne jäänyt asennuksen yhteydessä?!?

<font size=-1>[ This Message was edited by: Katomi on 2004-04-19 08:21 ]</font>
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

jos Camper kulmaa säädetään niin se säädetään juurikin iskarin alapäästä, eli joutuu "avaamaan".

bw. minkäs alustan laitoit?
Katomi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katomi »

KW:alusta sarjan, jonka laiton itse ja en kyllä voi uskoo että olisin itse jättänyt löysälle. Jkl:n Vianorilla suuntautin ja kävin siellä avautumassa katsastuksen jälkeen ja asentaja väitti naama punasena ettei ollut muka koskenut kyseisiin pultteihin...
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

On 2004-04-19 10:07, Katomi wrote:
KW:alusta sarjan, jonka laiton itse ja en kyllä voi uskoo että olisin itse jättänyt löysälle. Jkl:n Vianorilla suuntautin ja kävin siellä avautumassa katsastuksen jälkeen ja asentaja väitti naama punasena ettei ollut muka koskenut kyseisiin pultteihin...
eipä noita itelläkään "säädetty" kun olivat samassa melkein alussa ja lopussa, kumma homma että kaikki kulmat pysy melkein kohillaan vaikka autoon vaihto jouset, iskarit ja takapään puslat. Ite suuntautin Autobestin pikahuollossa

<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2004-04-19 10:59 ]</font>
Vastaa Viestiin