keskuslukitus oikuttelee

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ekavectra
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ekavectra »

Mistä johtuu kun laitan ovet lukkoon niin usein vasen takaovi ei lukitu.Mikä vikana ja mitä voin tehdä? Tosin olen aika tumpelo autoremonteissa.
jopi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jopi »

Mulla oli sama ongelma mun omegassa. ovipahvit irti ja siellä oven sisällä on sellaiset mustatnostimet niin ne irti puhdistat huolella ja laitat kunnon vaseliinit. ennenkuin laitat ovet takas kiinni niin kokeile että toimiiko :smile:
Mulla ei toiminu ja jouduin ostamaan uudet nostimet. oli vaan niin kuluneet että, kun sen oli tarkoitus nostaa vipu ylös niin nytkähti vaan. nyt toimii kunnolla.
Puppe
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Puppe »

mulla on samaa vikaa... kuskin ovesta laittaa lukkoon niin välillä tuntuu ettei avain tahtoisi kääntyä.. ja yleensä yks toinen/molemmat takaovet jää auki... todella rasittavaa!!
Opel Vectra B
Ju-Ho
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Ju-Ho »

Kannattaa mitata oven sisältä johtosarja, omani oli ainakin poikki... Eikä sitä päälle nähnyt.

jh.
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

sama vika
korjattu purkamalla ovipahvi ja laitamalla töpseli takaisin paikoilleen lukkomoottoriin.
se töpseli on suoraan alaspäin eikä tuntunut lukkiintuvan ollenkaan joten laitoin sen nippusiteellä kiinni. irronnu varmaan tärinästä omia aikojaan.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Vastaa Viestiin