edelleen ongelma mv6ssa
elikkäs auto on mv6 . kun auton ajaa lämpimäksi syttyy se moottorin elektroniikan valo ja se nakkaa sen varaohjelmalle,eli kierroksia ottaa laiskasti jne. testerissä näytti viaksi nakutustunnistin 2:sta. voisko se vika olla siinä? uudet tulpat olen laittanut jo. jännä tuo homma kun se ilmenee vasta kun koneen on ajanut kuumaksi.
sit vielä sellainen,onko normaalia kun öljyntäyttöputkeen ja korkkiin tulee sellasta kellertävää töhnää,joku sanoi että on normaalia kun ajaa lyhyttä matkaa niin kosteus kertyy sinne. öljyt on juuri vaihdettu. joku sanoi myös että tuo on opelin vakiovika. mitenkä lienee????
sit vielä sellainen,onko normaalia kun öljyntäyttöputkeen ja korkkiin tulee sellasta kellertävää töhnää,joku sanoi että on normaalia kun ajaa lyhyttä matkaa niin kosteus kertyy sinne. öljyt on juuri vaihdettu. joku sanoi myös että tuo on opelin vakiovika. mitenkä lienee????
sitä tulee kyllä nytkin sinne ja myös sielä putkessa on sitä. luulin jo että sinne pääseepi vettä mutta tikussa ei ole mitään ylimääräistä eikä myöskään nestesäiliössä,ainakaan vielä. lämpöjä ei myöskään "nakkele" .voiko olla että vuoto on niin pientä vielä vai onko tuo pirujen maalaamista seinille. kertokaapa miten muilla,eli tuleeko töhnää tonne.
jos tarvit tota tunnistinta mulla on se edelleen 40€ (mut se on kuskin puolen) selvitä opelilta käykö ne kummalle puolelle tahansa. yhteys tiedot löydät myydään osastolta mun ilmotuksestaOn 2004-04-20 08:40, mv6omena wrote:
elikkäs auto on mv6 . kun auton ajaa lämpimäksi syttyy se moottorin elektroniikan valo ja se nakkaa sen varaohjelmalle,eli kierroksia ottaa laiskasti jne. testerissä näytti viaksi nakutustunnistin 2:sta. voisko se vika olla siinä?
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... orum=15&19
<font size=-1>[ This Message was edited by: Omega B on 2004-04-20 17:34 ]</font>