Olisi pitänyt toimia niinkuin lupaa..eli tulla paikanpäälle toteamaan tilanne..korjata jos on paikanpäällä mahdollista,jos ei ole niin järjestää hinaus huoltoon ja sijaisauto minulle jotta pääsen ajamaan suunnitellut ajot.On 2004-04-09 15:31, wellu80 wrote:Ja mitenköhän tiepalvelun olisi pitänyt toimia?? Taikoa jostain paikalle mekaanikko ja testeri sunnuntaiaamuna? Joillekin ihmisille ei mene kaaliin että korjaamot on kiinni sunnuntaisin, piste. Sekä se että maailma ei pyöri heidän ja heidän autojensa ympärillä. Jos auto käy ja kukkuu sillä ajetaan korjaamolle eikä itketä tiepalvelulle. Jos auto on AJOKELVOTON eli sillä EI VOI AJAA tiepalvelu järjestää hinauksen korjaamolle sekä sijaisauton käyttöön.On 2004-03-26 07:22, mä wrote:
Nojoo..kerran eräänä varhaisena sunnuntaiaamuna ko palveluun soittaneena en kovin korkeaa arvosanaa sillä perusteella anna.
Lupauksista huolimatta nimittäin vastaus oli: "vie huomenna lähimpään pikahuoltoon.."
Jäi sillä kertaa suunniteltu kyläilyreissu tekemättä kun Opeli ei käynyt kunnolla.
(ohjekirjan mukaan ko varoitusvalon/valojen palaessa/syttyessä ajo on välittömästi keskeytettävä,moottori sammutettava)
Ei minusta oikein tuossa tapauksessa riitä "palveluksi" se että käsketään viemään seursaavana arkipäivänä lähimpään pikahuoltoon!!!!! Eikä asiaa yhtään helpota sekään että auto oli uusi,kolmatta päivää ajossa,mittarissa noin 300km!!
Surkeaa toimintaa Opel Assistance-palvelulta minusta!
Ymmärrän kyllä että sunnuntaiaamu on hankala aika jne jne jne..mutta JOS LUVATAAN ympärivuorokautista palvelua 7vrk viikossa niin silloin on kohtuullista myös odottaa että näin tapahtuu..oli päivä ja kellonaika ihan mikä tahansa!
Kumma juttu että Mersun ja Volvon vastaava palvelu,vastaavana ajankohtana on kuitenkin pystynyt toimittamaan paikalla farmariauton "kenttäkorjaus-varusteilla" + mekaanikon..ja Volvo myös sijaisauton alle puolessa tunnissa kun autoa ei saatu korjattua.
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2004-04-18 07:53 ]</font>