Laittakaa jotakin vinkkiä hyvästä kohdasta ettei tarvitse rueta repimään kappaleiksi noita eriste-osia....
Mistä kohti olette vetäneet vahvistimien virtajohdon Calibra
Tuossa v-loppuna tutkailin omaa c20xe ilmastoinnilla varustettua calibraa konehuoneen puolelta ja eihän siellä mitään läpivientireikää näkynyt. Vielä kun siellä on jokin eriste-levy niin konehuoneessa kuin sisäpuolella peltiä niin ei edes näe jos jossakin kohti jokin reikä olisi. Eipä missään autossa ole tullut vielä tällaista vastaan 
Laittakaa jotakin vinkkiä hyvästä kohdasta ettei tarvitse rueta repimään kappaleiksi noita eriste-osia....
mahtuu mahtuu..!On 2004-04-19 21:32, Soiled wrote:
Oli siellä pari sellaista isompaa läpivienti paikkaa mutta 50mm2 piuha ei niistä enää mahtunut kun olivat täynnä ilmastoinnin/ajotietokoneen piuhoja? Ja Ainakaan tuolla kuskinpuoleisessa pellissä ei mitään hyvää paikkaa näkynyt...
kuskin puolella konetilassa jossain aikas ylhäällä tulee valmiiks sellanen peukalon paksunen johtonippu konehuoneesta sisälle.. siihen isoon kumireunustaan tein reiän ja leikin rautalangan ja IlmaTorjunta teipin kanssa sen siitä läpitte.. kyllä siinä hieman meni aikaa ja hermot..
johto jatkaa matkaansa kuskin puoleista sivulistaa pitkin taakse takapenkkien alle..
miten te ootte vetäny sen siitä ronttiin.. kun takapenkin selkänoja "kalvaa" paksua virtapiuhaa rikki..ja sitten se saattaa joskus osua runkoa vasten..sitten räppää!! (toivottavasti ei).. on mulla siinä paksua puutarhaletkua suojana ja penkin reunaa paukutettu hienosäätölekalla, mutta riittäneekö??
Joo, pitänee v-loppuna taas purkaa autoa ja koittaa mahduttaa tuota piuhaa läpi, meni viime kerralla hermot jo kokonaan niin tällä kertaa helpompaa
Kaikki muut piuhat (rca,kaiutin) oli kyllä erittäin hyvä ja helppo vetää nätisti konttiin asti, pitää tsekkailla sitä virtapiuhan hankautumis mahdollisuuttakin...
Meikkis ei ainakaan sillon löytänyt mitään reikää kobnehuoneen ja cabiinin välitä mistä ois kätevästi saanut piuhan sisään.. noh nyt siellä on uus erittäin kätevä reikä
(meni vaan hermot sitä alkuperästä ettiessä ni otin poran käteen)
ITe vedin apukuskin puolelta siitä sitä alaverhoilun alustaa pitkin... ja sieltä sitten jostain sieltä takapenkin sivustasta ja alta... ei mulla ainakaan niin paljoa takaselkänoja hinkkaile sitä että kuoret tms lähtis lipettiin...muutenkin siinä oli sellanen rako josta se nyt suurenpiirtein meni mvasataan panematta
ITe vedin apukuskin puolelta siitä sitä alaverhoilun alustaa pitkin... ja sieltä sitten jostain sieltä takapenkin sivustasta ja alta... ei mulla ainakaan niin paljoa takaselkänoja hinkkaile sitä että kuoret tms lähtis lipettiin...muutenkin siinä oli sellanen rako josta se nyt suurenpiirtein meni mvasataan panematta
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Nyt sain sitten lopultakin vedettyä tuon virtajohdon autooni, eikä tarvinnut kuin purkaa vähän tuota eristelevyä pois niin löytyi yksi reikä kuskinpuolelta 
Itselläni tuo virtapiuha ei ainakaan jää hankautumaan mihinkään kun vedin sen sieltä sisustuksen alta niin ei jää tuon penkin väliin juuri ollenkaan kihnuttamaan.
Itselläni tuo virtapiuha ei ainakaan jää hankautumaan mihinkään kun vedin sen sieltä sisustuksen alta niin ei jää tuon penkin väliin juuri ollenkaan kihnuttamaan.
Wannabecalibra kirjoitti:Kuskinpuolelta löytyy sopiva aukko josta 50mm2 piuha menee.... ite sain suht vaivatta piuhan siitä. Laittaaka spiraaliputkea sinne mistä pelkäätte sen piuhan hankautuvan... toimiva ratkaisu...
Mulla menee kuskinpuolelta 50mm2 virta, keskeltä 2xrca piuhoja, ja apukuskin puolelta kajaripiuhat.
Mulla on ongelma just ton virtapihan kanssa ku ei millään meinaa löytyä mitään reikää..porasin reijän kyllä siihen peukalonpaksusien johtojen olevaan kumiin ja koriin reijät mutta näyttää sitä kumia olevan vähän enemmänkin siinä tiellä. Mistä saan nyt vedettyy noi ku ei tästä näytä tulevan nyt yhtään mitään?
Opel Calibra 2.0i 16v 4x4
Tuota mahdollisuutta varten se virtapiuha varustetaan sulakkeella joka laitetaan mahdollisimman lähelle akkua.cali kirjoitti: miten te ootte vetäny sen siitä ronttiin.. kun takapenkin selkänoja "kalvaa" paksua virtapiuhaa rikki..ja sitten se saattaa joskus osua runkoa vasten..sitten räppää!! (toivottavasti ei)..
Ei tarvitse pelätä että koska palaa auto.
- ^^TeamAhma^^
- 'Senator'

- Viesti:
mulla meni nii käämit ku yritin saaha alustavalojen johot koppiin ja kytkin sinne ni löysin yhen semmosen kumin ja ei millään saanu menemään siitä vaikka johto oli vaan ihan ohutta kajari johtoa ni tein sitte oikeen amis patentin kerran amiksessa ollaan oven välistä vaan
ja samalla ku olin tunnin kallannu läpivientiä ni päätin että en ikään sen jälkeen yritä saaha vahvistimen piuhaa menemään kontiin asti enkä mitään mutakaa piuhaa
tuli totaalinen BURN OUT
tuli totaalinen BURN OUT
EI vauhti tapa, vaan äkillinen pysähdys?
HTTP://WWW.ITAKYLATUNING.TK
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 734#655734
HTTP://WWW.ITAKYLATUNING.TK
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 734#655734