btw. heh pitäsköhän ruveta nostaan kättä aina muille calibrakuskeille? oispahan jotain tekemistä liikenteessä, jos muuten tylsistyttää
ja pää kääntyy ;)
Onko muut calibrakuskit(ja miksei muutkin)huomannu samallaista "vaivaa" liinkenteen seassa ajaessaan kun toinen samanmallinen kaunokki on näkyvillä
itellä ainaki pää kääntyy aina calikkojen perään vaikka ihan vakoitakin olisivat 
btw. heh pitäsköhän ruveta nostaan kättä aina muille calibrakuskeille? oispahan jotain tekemistä liikenteessä, jos muuten tylsistyttää
eikö karavaanarit ja moottoripyöriliät jotin tollasta harrastele?
Kyllä mantan perään kans päät kääntyy.
Kaikein paras kun yks kersa kysyi isältä mikä auto tuon(mun autosta) se sano että se joku vanha on GM
kun mulla ei oo merkkintää kun GM-kuraläpät
pohdintaa olisko se "isä" sanonut että Saab jos olis ollut saabin läpät
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2004-04-26 16:07 ]</font>
Kaikein paras kun yks kersa kysyi isältä mikä auto tuon(mun autosta) se sano että se joku vanha on GM
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2004-04-26 16:07 ]</font>
helpolla olisi varmaan sanonutOn 2004-04-26 16:07, Realsanta wrote:
nimim. parkkipirkko kirjoitti kaverin parkkisakkoon merkiksi honda vaikka oli tuunattu toyota

1.3OHC -81
"Automatic" simply means that you can't repair it yourself.
Mary H. Waldrip
<font size=-1>[ This Message was edited by: NOesc on 2004-04-26 16:13 ]</font>
-
juzatheman
- 'Senator'

Mun mantasta yks nappula totes isälleen että -kato isä, porsche!On 2004-04-26 16:07, Realsanta wrote:
Kaikein paras kun yks kersa kysyi isältä mikä auto tuon(mun autosta) se sano että se joku vanha on GMkun mulla ei oo merkkintää kun GM-kuraläpät
Mä kyllä vähän loukkaannuin, ku en pidä porscheista
Kyllähän tuota tulee kytättyä ja varmaan moikkaan jos joku lapasta nostaa....
Minulle sattui koominen tilanne kun veljen poikani kommentoi vanhaa omegaani, Colin MC Rae rallipelin jälkeen. Pelasin ko peliä eka kertaa, ja ei se kippo oikeen tiellä pysyny, ja auto oli maalissa ku rusina. Veljen poikani santeri 8v, meinasi et en osaa ajaa ollenkaa. Myöhemmin pelin jälkeen lähdimme omegalla mummolaan, ja kun saavuimme autolle, santeri tuumasi että "sun auto näyttää ihan samalta ku tuo auto äsken tuolla pelissä"
Omega kyllä oli "hiukka" ruosteinen...
että näin
Minulle sattui koominen tilanne kun veljen poikani kommentoi vanhaa omegaani, Colin MC Rae rallipelin jälkeen. Pelasin ko peliä eka kertaa, ja ei se kippo oikeen tiellä pysyny, ja auto oli maalissa ku rusina. Veljen poikani santeri 8v, meinasi et en osaa ajaa ollenkaa. Myöhemmin pelin jälkeen lähdimme omegalla mummolaan, ja kun saavuimme autolle, santeri tuumasi että "sun auto näyttää ihan samalta ku tuo auto äsken tuolla pelissä"
Omega kyllä oli "hiukka" ruosteinen...
että näin
-
kumimuumi
- OCF Member

Nänhän se on, vaikka Asconat/Mantat/Kadetit tulee kateltua tarkkaan aina kun matkalla tulee nähtyäOn 2004-04-26 17:42, turbobliz wrote:
kelit kun tuppaa lämpenemään niin pää kääntyy vähän toisista syistä vaikka toki hienot autotkin noteerataan.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
-
calibra4x4
- 'Admiral'