Ostin vecculiin eu kilvet ja laitoin kiinni, hyvin meni paikoilleen mutta ottaa kyllä silmän päälle nyt ku ne ovat toisessa sivussa enemmän kuin toisessa! eli onko noihin eu kilpiin jotain omia pohjia jotka tasaavat noi reunat?
Kerhotuotteenakin löytyy moinen kapistus. Näkymättömiin kilven taakse jääviä saa mm. monista uusia autoja myyvistä liikkeistä. Itsekin tietysti voi tehdä, mutta kyllähän tuo kerhon oma kilvenpohja noista hienoin on. Ja sillä voi keskittää EU-kilven. Jäsenhinta 9 euroa.
Missäspäin näit ja milloin? Tuo ulkopuoli mun Calibrassa on tosiaan vähän keskeneräinen, ensin pitäisi saada tekniikkapuolella kaikki pelaamaan niinkuin pitää, sitten vasta jatketaan ulkokuorta. Helmoistakin tulee kyllä korinväriset, takahelmaksikin on joitain ideoita... mutta ne sitten joskus myöhemmin.
On 2004-04-27 16:52, ata wrote:
Missäspäin näit ja milloin? Tuo ulkopuoli mun Calibrassa on tosiaan vähän keskeneräinen, ensin pitäisi saada tekniikkapuolella kaikki pelaamaan niinkuin pitää, sitten vasta jatketaan ulkokuorta. Helmoistakin tulee kyllä korinväriset, takahelmaksikin on joitain ideoita... mutta ne sitten joskus myöhemmin.
Oltii tultu just pienoismallimessuilt ja siitä rokkimäkiltä, onkse nyt mansku mikä jatkuu sinne bussivarikolle asti ajeltii siin lähettyvillä, sit me käännyttii sinne hartwallille päin ja sä menit vissii suoraa...Olin tolla talvipelillä liikenteessä, jos vahingossa satuit huomaa tommosen subaru legacyn mis on kuskin puolen lokari rutussa! Jepjep...onkos vielä jotain ongelmii tekniikan kassa vai?