Mikä väri sopisi mielestänne parhaiten jarrusatuloiden väriksi. Autossa on joka nurkassa siis levyt.. Suunnitelmissa maalata mokomat, mutta väri on vielä kymysysmerkki.
Itse mietin hieman myös punaisia, mutta niitä näkee niin monessa jo nykyisin. Eikä autokaan ole mitenkään tuunattu, joten se punainen ei senkään vuoksi välttämättä ole paras väri.
Auton kori on väriltään on valkoinen, joten olisikohan se mistään kotoisin satuloissa?
Laita ne satulat hopealla se passaa erittäin hyvin valkoiseen autoon..
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Valkoinen sopii vallan mainiosti jos haluaa jatkuvasti olla niitä pesemässä. Siihen kun jarrupöly junttaa kiinni niin johan on hienot. Mielummin mustaksi.
Niin no, näkyyhän se ainakin kun läheltä katsoo. Tosin en henk. koht ole koskaan oikein perustanut sille että niiden satuloiden täytyy paistaa sieltä vanteen välistä 300 m päähän. Itse olen sitä tyyppiä että pitää olla satulat, kilvet ja levyt siistit eikä ruosteiset näkymättä sen kummemmin mihinkään.
Niin no ei niiden nyt mielettömän selvästi ole tarkoituskaan näkyä, silloin maalaisin ne kirkuvan punaisella tai pinkillä
Sehän juuri onkin parasta kun auto on pienillä kikoilla massasta erottuva, tiedättekös..? Ei siis mitään liian radikaalia.
Tuo musta alkaa mustakin vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta
Tarvitseekos sitten uusia tiivisteitä tai muuta kun purkaa nuo satulat pois?
Homman voi tehdö monta kertaa huonosti tai kerran hyvin ja perusteellisesti. Itse ole aina vaihtanut samalla kaikki kumekset koska mikäs se ikävämpää kun aina ropata jarruja kun jumittaa.
On 2004-04-27 15:24, JJ wrote:
miksi satulan pitää näkyä ja varsinkin kauas jos se on vakiosatula tai yleensäkin perussatula.
Niin no sitten voi taas kysyä että miksi ylipäätään pitää minkäänlaisen satulan näkyä? Tai miksi yleensäkään autoa rakennetaan? Ja sanoinhan ettei sen satulan juuri ole tarkoitus olla kovin räikeä, jos huomasit.
Aikomus on pienillä kikoilla erottua massasta. Tuo nyt vain on yksi pieni temppu jolla saa hieman taas ilmettä aikaan.