jakohihnan vaihto v6

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
v6vectra
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja v6vectra »

mitä kaikkee ootte vaihtana samalla ku vaihatte jakohihnan? auto on vectra b v6 ajettu 126 tuhatta. kävin hakee länsiautosta sellasen paketin mis tuli hihna, rulla, sit sellai osa mis on 2 rullaa, ja pultteja. pitääkö viel eriksee ostaa kiristin vaio oliko se jo joku noista? vesipumppukin tuli ostettua. mitä vielä puuttuu?
visamies
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja visamies »

juu,sama homma täällä!!olis kiva kuulla kans.mua kiinnostaa moniurahihna??ku missään ei lue vaihto välii.mitä muuten makso ostamasi osat???
"älä koske siihen,se on paskana!!"
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

On 2004-05-05 08:04, visamies wrote:
juu,sama homma täällä!!olis kiva kuulla kans.mua kiinnostaa moniurahihna??ku missään ei lue vaihto välii.mitä muuten makso ostamasi osat???
Mitenkähän mahtaa käydä takuun kanssa jos itse asennettu hihna katkeaa ja koneeseen tulee täystuho?

Itse en moista riskiä viitsisi ottaa pienen säästön takia kun <A HREF="http://www.pohjoishelsinginauto.fi">"merkki"korjaamossa</A> hihnanvaihto Opelin org.osilla maksaa 475 € (sis. hihna, kiristin + ohjainrullat).

Tarvittaessa vesipumppu kustantaa 120 € lisää.

Hihnanvaihtoväli on 60 000 km /4 v

<font size=-1>[ This Message was edited by: kapiteeli on 2004-05-05 20:33 ]</font>
visamies
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja visamies »

en kyllä aikonutkaan itte tehdä mut olin juuri näistä hinnoista kiinnostunut.liikkeestä saa sen takuun osille ja työlle.se on pikku raha maksaa nyt verraten siihen mitä se tulee maksamaan jos jotain käy,totta puhut!!
"älä koske siihen,se on paskana!!"
v6vectra
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja v6vectra »

lahden länsiautossa osat+vaihto 710€. osiin ois kuulunu vaa hihna+rulla paketti 200€.
muut mitä ostin
moniurahihnat 60€
vesipumppu ois ollu 150€, hain sen muualta.
tulpat 40€
vien muualle vaihettavaksi.
Vastaa Viestiin