ajovalojen tiiviste?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
close_protection
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja close_protection »

opel vectra 98 ajovalojen ulkopuolinen reunatiiviste on aivan romuna,käytännössä sitä ei ole ollenkaan,kyselin vähän liikkeistä ja sanoivat että tiiviste sarjaa ei myydä erikseen eli pitäis ostaa kokonaan uudet umpiot,voisko tiivisteet korjata itse jollain esim.silikonilla???
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Miksei vois korjata? Pistä jotain säänkestävää möhnää tilkkeeksi.

Yks hyvä mömmö vois olla toi korikitti. Sitä saa varaosa liikkeistä metritavarana.
Se on mustaa tahmeata nauha tavaraa ja liittää yhteen melkein mitä tahansa. Oon mm, korjannu yhden kaukosäätimen, kun ei patterien kansi pysynyt paikoillaan...

<font size=-1>[ This Message was edited by: lurttinen on 2004-05-04 14:04 ]</font>
jipeeki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jipeeki »

Mulla on silikoonia. Ennen pääsi kosteutta umpioon, nyt ei huurru, vaikka käy konepesussa. Eli toimii.
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Ei sillä tiivisteellä ole mitään tekemistä lyhdyn tiiveyden kansssa, joten se on periaatteessa sama vaikkei sitä edes olisikaan. Ainakin itse antaisin tiivisteen olla, ei se ainakaan siitä kaunistu jos sitä itse siihen alkaa jostain aineesta muuraamaan.
close_protection
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja close_protection »

joo kiitti vastauksista,mustalla silikonilla tuli korjattua tuo,siisti siitä tuli,eroa ei huomaa jos ei mee ihan lähelle ronkkimaan...
Vastaa Viestiin