airbagin merkkivalo

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
segru
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja segru »

kaverilla ongelmia katsastuksessa airbagin merkkivalon kanssa eli saako sitä nollattua tai sammumaan kotikonstein oli käynyt nollaamassa sen opel pikahuollossa mut katsastukseen päästyään syttyi uudelleen !
ehdotuksia mikä vikana kun ei osannut pikahuollossakaan sanoa,sanoi vaan et voidaan vaihtaan jokin 250euron käämi homma mut sekään ei oo varma et se auttais!
Tai joku patentti et valo toimii virrat kytkettäessä ja sammuis sen jälkeen!??
JusaP
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja JusaP »

Minulla oli A-Vectrassa apukuskinpuoleisen airbagin liitin löysällä. Liittimen puhdistus ja kiinnityksen varmistus poisti samankaltaisen ongelman. Niin ja tietty vian nollaus merkkiliikkeessä.
Ooppelimies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ooppelimies »

Eivät osanneet sanoa mikä on vikana huollossa? Omituista?
lazyfatboy
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja lazyfatboy »

mulla just sama juttu. oon kiertänyt nyt kolme korjaajaa. viimeisenä opelin valtuutettu korjaamo. sanoivat että vikakoodi valittaa kuskin puoleista sivuairbagiä. merkkivaloa kokeiltiin nollata, mutta syttyi heti kun kuskin penkille istui. ohjainlaitteelle tuleva jännite on kuulemma liian pieni. ei kuulemma niillekkään ikinä ennen tullut tälläistä tapausta eteen. pitää purkia koko penkki että saa vaihdettua sen johtosarjan. tiistaille sain uuden ajan että sitten nähdään. toivottavasti ei tule kallista remonttia. ärsyttää vaan että auto on viikon poissa käytöstä kun sitä ei tosiaankaan ole katsastettu. jännä juttu miten mun ooppelista on jo kaksi kertaa ennenkin sanottu että todella harvinainen vika siihen tullut. sattunut auton kasaajalla olla ilmeisesti krapula tai muuten vain huono päivä autoa tehdessä.

<font size=-1>[ This Message was edited by: lazyfatboy on 2004-05-06 23:14 ]</font>
Vastaa Viestiin