astra G ovi sensurit

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
pSHeppu
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja pSHeppu »

Kun avaa oven että avain on virta lukossa tulee se piippaus. Miten saisin sen pois kytkettyä. Johdot pois sielt sensurist vai?
mickus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mickus »

Tästä on ollut keskustelua ennenkin, viimeksi n. puoli vuotta sitten. Ratkaisua ei muistaakseni löytynyt. Ovivalokatkaisijan irroittaminen saattaisi olla helppo ratkaisu, muttei pimeällä kovinkaan mukava.
Se pilli itsessään on siellä jossain sulaketaulun luona ratin alla, mutta sen tarkempaa paikkaa en ole saanut selville. Sen voisi kyllä jollain mieluusti vaientaa.
Signum 2.0T Elegance
pSHeppu
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja pSHeppu »

Ajattelin että voisiko sen saada hiljaseks ottamalla piuhat siitä kytkimestä pois joka on oven välissä? Ite olen jotenkin saanut silleen että kun avaa pelkääjänpuolen oven että avain on virtalukos niin alkaa hälyttää?
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

juu se piiiiiiip ääni on kyllä jotain niin ärsyttävää, kun vaan voi olla. Itseäni kanssa monesti mietityttänyt, "mistä pirusta ton saa pois".
Irmscher DTM Edition Coupe -03
crisse
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja crisse »

Kun vaihdoin alkuperäisen mankan tillalle uuden ja otin herätteen suoraan virtapiuhasta loppu se ininä siihe.
Flamingo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Flamingo »

No mites se mankkaan liittyy? Saman oon kyllä ajtellut tehdä tuolle heräteelle, mutta eri syystä...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -
Mario Andretti
mickus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mickus »

No varmaan yksi syy pitää avaimia virtalukossa on, että voi pitää radiota päällä.
Itse en kyllä tykkää kiinteän virran asennuksesta mankalle, kun sitten sitä pitää aina olla näppäämässä päälle ja pois.
Vastaa Viestiin