No ihmettelinki maanantaina ku liikenne oli aivan tukossa myllytunnelin kohdalla. En kyllä tota kolaria nähnyt satamaan päin käännyin koska oli niin iso ruuhka.
Ittel on ihan hyviä kokemuksia iffistä. Mut pistä vaan kampoihin että saat omat takaisin. Mut sano niille että korjatkaa sitten auto. Ei se nyt niin hirveen pahan näkönen ole. Mutta toisin korjausliikkeet mielellään laskuttaa paljon vakuutusyhtiöiltä. Eli toisaalta ymmärrän vakuutus yhtiön kannan. Mutta ei siinä hommassa saisi jäädä tappiolle. Mutta yleensä niin tuppaa vain käymään valitettavasti.
Missä kohtaa se sitten tapahtu ja mihin aikaan? Ite olin 16-17 aikaa menossa motonetissä käymään ja ajoin satamaan päin koska oli niin iso ruuhka siinä.
Missä kohtaa se sitten tapahtu ja mihin aikaan? Ite olin 16-17 aikaa menossa motonetissä käymään ja ajoin satamaan päin koska oli niin iso ruuhka siinä.
Samaan aikaan Martin sillalla, olin kääntymässä Itäiselle rantakadulle. Ja olin tulossa Motonetistä.
Se on noitten teidän tuningpirssien kanssa aina vääntämistä, kun ollaan sitä mieltä että lexus-valoista pitäisi saada niin ja niin paljon, ja madallukset ne vasta auton arvoa korottavatkin. Tosiasiassa tuning vaan vähentää auton arvoa, kun se karsii kaikki järkevät ihmiset pois ostajalistalta.
Ixu on toiminut ihan fiksusti ja varmasti saa ihan hyvän korvauksen jos jatkaa samaa rataa, kritiikki edellä ei ole häntä kohtaan.
Lähikaveripiirissäni minut itse mukaanlukien on kokemusta n. 10:stä lunastusmällistä, ja kaikki ovat hoituneet aivan mainiosti. Autot ovat tosin olleet korkeintaan muutaman vuoden vanhoja, tuning on ollut aluvanteet, joita ei ole jätetty autoon. Aina on hinnasta päästy sopuun pienen neuvottelun jälkeen.
On 2004-05-06 00:21, deore wrote:
kritiikki edellä ei ole häntä kohtaan.
Mä jo ajattelin... tuohan on (oli) lähes siinä kunnossa, millaisena se on tehtaalta tullut. Tuolla "tuningilla" mitä tuossa on, on lähinnä pyritty parantamaan ajo-ominaisuuksia... no ei nyt ehkä täysin
Ja siis nuolla kuiteilla en yritäkään saada auton hintaa nostettua, vaan jos pystytään määrittämään jokin hintahaarukka mitä nuo maksaa, niin tämä auto ei ole sieltä halvimmasta päästä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: ixu on 2004-05-06 16:06 ]</font>
No se kyllä täyttä paskaa et katotaan pörssistä auton arvo!!!!!!!!!
Ainakin Tapiola käyttää autodataa.
Eli juuri niinkuin ata totesi et samaa autoissa ei ola korkeintaan kuin korimalli!
Jokainen auto on yksilö ja korvaus pitää saada sen mukaan.
Ei syyttömän osapuolen tartte mitään pyynti/myyntihintoja vakuutusyhtiölle etsiä,käske niitten nyt kattoo sieltä autodatasta se arvo,mistä se kuuluukin katsoa!
Ehdota tarkastajalle, että lähdette katsomaan noita 2000 Vectroja ja otat sitten sopivan jos löytyy hyvä....
Jos ei suostu, niin hurjaa kiukuttelua ja korvaussumman korotusta!
Uskomatonta paskaa nuo tarkastajat kyllä yrittävät selittää... Pappavainaan Omegan keulaan hyökkäsi aikanaan joku pikkukinneri. Vakuutustarkastajan mukaan Omegalla oli ajettu ainakin 800 000km ja ollut taksina aikaisemmin. Tämä päätelmä siitä, kun mittaristo vaidettu varkausyrityksen ohessa hajonneen tilalle. (2.0 GLS -89 Omega taksina... Öööh..)
Kun tuota epäiltiin, niin alettiin selittää, että vanhoihin takseihin on vaihdettu sisustaa ja muuta... Ihan uskomatonta paskaa koittivat selittää vanhalle ukolle. Luuli ehkä, että vanhus uskoo kaiken.
Lopulta meinasi enomijäs niitata tarkastajaa turpaan
Lopulta muutti kantaansa
No niin, tämäkin asia on saatu päätökseen. Ja päädyin kertakorvaukseen, eli auto jäi mulle. Ei tuo lunastushintakaan niin alakanttiin enää ollut, mutta korvaus ei paljoa tippunut vaikka otti koko auton itselle.
Autoa tuosta en ainakaan itse ala enää tekemään, joten todennäköisesti se puretaan osiksi. Laitan myöhemmin sitten ilmoitusta tuonne myynti -osastolle. Mutta voi siitä jo vähän kysellä jos jotain tarttee, tai jos kokonainen auto kiinnostaa. Ja kysymykset maililla: vectraosina (ät) hotmail.com