a ompun mittaristo
Se mittaristo on aika helppo irroittaa kunhan vaan löytää ne kaikki ruuvit sieltä muovien takaa. Jos sulla on tilttiratti niin se ainakin helpotaa. Muutoin suosittelen ratin irroitusta. Pukkuveli tosin vaihtoi mittarivalot jotenkin alakautta mittaristoa irroittamatta. Mun on monta kertaa pitänyt kysyä siltä kuinka se sen teki mutten ole muistanut...
ratti pois(helpottaa paljon), mittariston ympäriltä se levy pois(ruuveja on piilotettu vähän sinne sun tänne), sitten mittariston ruuvit 3kpl irti. Pahin kohta on vaijerin irroitus, tilaa ei todellakaan ole liikaa, mutta helpottaa kun kaveri antaa konehuoneesta vähän löysää vaijerille. Enää liittimet 3kpl irti niin mittaristo on sylissä
Pohjat on jo helppo vaihtaa kun mittaristo on irti. Tietenkin ne saisi ehkä paikallaankin vaihdettua, mutta irtonaisena helmpompi. Saa sitten samalla ne polttimot vaihdettua sieltä takaa.
Jep, ja ne varoitusvalojen polttimot saa vaihdettua pelkällä mittariston ympäryslevyn irroituksella.
ratti pois(helpottaa paljon), mittariston ympäriltä se levy pois(ruuveja on piilotettu vähän sinne sun tänne), sitten mittariston ruuvit 3kpl irti. Pahin kohta on vaijerin irroitus, tilaa ei todellakaan ole liikaa, mutta helpottaa kun kaveri antaa konehuoneesta vähän löysää vaijerille. Enää liittimet 3kpl irti niin mittaristo on sylissä
Pohjat on jo helppo vaihtaa kun mittaristo on irti. Tietenkin ne saisi ehkä paikallaankin vaihdettua, mutta irtonaisena helmpompi. Saa sitten samalla ne polttimot vaihdettua sieltä takaa.
Jep, ja ne varoitusvalojen polttimot saa vaihdettua pelkällä mittariston ympäryslevyn irroituksella.
Jaahas, kiitokset molemmille. Sen ympärysmuovin olen kertaalleen ottanut irti (tällä hetkellä maalattavana), mutta mittaristoa en ole vielä kehdannut raastaa.. Eli onko se vaijeri hankala sitten laittaa takaisin paikalleen? Se on se mikä minua hirvittää. Entä onko siinä muuta mitä pitäisi ottaa huomioon? Edellinen vaijeritaisto puhaltimen säätimen kanssa jyskyttää vieläkin takaraivossa 
Ei muuten olisi sattumalta valmiita pohjamalleja olemassa? Tai jotain...
Ei muuten olisi sattumalta valmiita pohjamalleja olemassa? Tai jotain...
Vaijerin saa paikalle helpommin mitä pois. Sitä pitää vaa sellanen klipsu kiinni. Mulla on pohjat koneella, ja olis itseasiassa yhdet ylimääräset värilaserilla tulostetut tossa pöydälläkin.. Myynnissä edullisesti =)
Voin laittaa vaikka kuvia omasta mittaristosta samoilla pohjilla ja sinisillä taustavaloilla..
Voin laittaa vaikka kuvia omasta mittaristosta samoilla pohjilla ja sinisillä taustavaloilla..
Kadett GSi 16v
Pistäs kuvia mokomista! Joko tänne tai sitten mun mailiin... Kumman vaa paremmaks näet.On 2004-05-07 22:13, omega16v wrote:
Vaijerin saa paikalle helpommin mitä pois. Sitä pitää vaa sellanen klipsu kiinni. Mulla on pohjat koneella, ja olis itseasiassa yhdet ylimääräset värilaserilla tulostetut tossa pöydälläkin.. Myynnissä edullisesti =)