Astra F:n soittimen ja näytön yhteispelistä

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
keppana
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja keppana »

Tulipa alkuviikosta hankittua -95 mallinen Astra Hatchback...

Paikalla oli alkuperäinen kasettimankka, jonka toiminta ei ollut ihan täydellistä -> hankin tilalle JVC:n halpis mp3-cd-soittimen.

Ongelma on lähinnä kosmeettinen:
Eli näytössä jossa alkuperäisellä mankalla näkyi radion taajuus ei näy mitään uuden soittimen ollessa päällä (no eipä tietenkään, kun ei ole Opelin systeemeitä tukeva soitin...). Tietysti jos sterkat sammuttaa niin päivämäärä tulee näkyviin. Oskos joku kikka kolmonen, jolla saisi sen päivämäärän näkyviin koko ajaksi, eikä vain kun soitin on sammuksissa? Onko kenties liittimessä joku nasta joka täytyy tappaa tms?
ganza
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ganza »

tosta on useempikin topicci ollu, joku johto muistaakseni piti katkasta. searchillä löytyy parempi vastaus!
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Tais olla joku sähkö-antennin piuha, mikä piti katkaista.
Kokeilemallakin toi löytyy ihan helposti. Ei vaan katkaise virta ja kaiutin johtoja...
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
keppana
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja keppana »

Itse itselleni vastaten...

Hortoiltuani hyvän tovin foorumin syövereissä löysin lupaavan postauksen. Eli sininen johto valkoisella raidalla pitäisi vetää kylmäksi, niin johan jää päivämäärät näkyviin näytölle.

Ja toinen hyvä vinkki tuli kuin varkain samasta topicista: Punainen ja oranssi vaihdetaan päittäin ja soittimen muisti (kanavat yms.) ei tyhjene kun virrat sammuttaa.

Enää ei jaksa mennä ulos leikkimään, mutta huomenissa sitten täytyy testailla toimiiko. Jeah.
hartoj
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja hartoj »

No siinähän se tuli selvällä suomen kielellä. Kiitoksia vaan, kun jaksoit sen kaivaa tuolta keskustelujen uumenista. Itse en ollut vielä niin pitkälle päässyt - vaan eipä ole mankkaakaan vielä :sad:
Astra F 1.6i 16v -97 Kuva
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

Joo, mulla oli ton soittimen kanavien kans ensiksi ongelmia, mutta kuulemma Opel ja japsimankassa täytyy noi punainen ja (mulla taisi olla) keltainen johto piti heittää toisiinsa. Itsellä Astra F HB 96 ja Sonyn CD.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
fastra-96
'Agila'

Viesti Kirjoittaja fastra-96 »

mulla astra car 96. Ne oli musta/valkoinen(antennin virta) ja punainen/harmaa(näytön heräte). punainen/harmaaa poikki soittimen heräte siihen musta/valkoiseen niin kuuluu toi raidiokin.
sport16
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja sport16 »

Astra Sport -97:ssa katkaistavan piuhan väri oli punainen harmaalla raidalla.
Vastaa Viestiin