pakovuodon haku?
juu toi vois tietysti jeesata.mut vuoto on paikallistettu 10x10cm alueelle ja vaihtoehdot on egr:n putki tai sen ja sarjan liitos tai sarja itse/tiiviste.On 2004-05-07 13:39, lurttinen wrote:
Omena tai jotain rättiä käynnissä ollessa pakoputkeen ja kato missä pölisee tai röpsöttää.
"älä koske siihen,se on paskana!!"
Siis jos meinaat että et vielä tiedä vuotaako se pakosarja niin tukippa pakoputki ja käys nuuskasemassa ja kuuntelemassa pakosarjan seutua.Ittellä ainakin toimi kun sarja oli halki ja vuoto monesta kohdasta oikein urakalla.
Eli hais kunnolla pakokaasulle ja kylmäkäynnistyksessä ja pikkukaasulla (n.2000rmp)piti semmosta nakutusta.
E:Oho oon vähän näköjään pikkasen väsyny kun olin lukevinani että kukaan ei vielä ehdottanut pakoputken tukkimista
Veikkaan että vasemman reunan päällekkäiset
pinnapultit poikki jos yhtään on samaa laatua kun 20xev-koneen pakosarjantiiviste ja pinnapultit.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-05-07 21:00 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-05-07 21:03 ]</font>
Eli hais kunnolla pakokaasulle ja kylmäkäynnistyksessä ja pikkukaasulla (n.2000rmp)piti semmosta nakutusta.
E:Oho oon vähän näköjään pikkasen väsyny kun olin lukevinani että kukaan ei vielä ehdottanut pakoputken tukkimista
Veikkaan että vasemman reunan päällekkäiset
pinnapultit poikki jos yhtään on samaa laatua kun 20xev-koneen pakosarjantiiviste ja pinnapultit.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-05-07 21:00 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-05-07 21:03 ]</font>