Älä nyt sentään tukehdu nauruun...Mun käyttökinnerissä on Metro auton ammatti fiksarikin saanut kulman parista kohtaa puhki,joten ei se nyt mikään ihme ole jos harrastelijallekin käy vahinko...Sitä paitsi kuinka monella harrastelijalla on maalipinnan paksuusmittari himassa ei mulla ainakaan ja sitähän ei voi mistään tietää että kuinka monta kertaa joku käyttettynä ostettu auto on myllytetty aikaisemmin.On 2004-05-06 17:01, testeri666 wrote:
Hahaha kylläpä sai taas nauraa, täällä ilmeisesti kaverit kiillottelee maalipintaa hiekka paperilla kun se puhki kuluu. Ei se kulu puhki jollet nyt sitten tuntia hinkkaa samaa kohtaa. Itse suosittelisin viemään auton alan liikkeeseen niin tulos varmasti miellyttää. hintaa tommosella on n120e sisältäen pesun ja vahauksen.
Myllytystä
-
testeri666
- 'Kapitän'

Onhan noita koneita. Parilla kaverilla on ollut noita halpisvehkeitä joita saa 20-30€ motonetistä ja biltemasta. Molemmat koneet mennyt parin käyttökerran jälkeen rikki. Noissa on nuo "laikat" olleet n. 250mm halkaisijaltaan.
Itselläni on vähän laadukkaampi kone (lue: ei paras eikä kallein, mutta todettu todella hyväksi). Maksoi aikoinaan 100€ mutta olen nähnyt vastaavia koneita myös halvemmalla. Kyseinen kone on epäkesko 310W ja 125mm tarralaikalla. Siihen käy mm autoglymin tyynyt.
Ammattilaisilla (mitä olen nähnyt) on yleensä "tavallisten laikkojen" näköiset koneet, siis ilman epäkeskoa. Tärkeintä kai noissa koneissa on se että pystyt säätämään pyörimisnopeutta.
Itselläni on vähän laadukkaampi kone (lue: ei paras eikä kallein, mutta todettu todella hyväksi). Maksoi aikoinaan 100€ mutta olen nähnyt vastaavia koneita myös halvemmalla. Kyseinen kone on epäkesko 310W ja 125mm tarralaikalla. Siihen käy mm autoglymin tyynyt.
Ammattilaisilla (mitä olen nähnyt) on yleensä "tavallisten laikkojen" näköiset koneet, siis ilman epäkeskoa. Tärkeintä kai noissa koneissa on se että pystyt säätämään pyörimisnopeutta.