mä en oo vielä saanu noita tunnuksia ja en pääse kattomaan noita jäsentiedotteita, niin voisko joku kertoa että monelta se tampereen meetinki alkaa? ja monelta jyväskylästa on letka lähdössä? kiitos.
On 2004-05-08 18:41, Janis77 wrote:
mä en oo vielä saanu noita tunnuksia ja en pääse kattomaan noita jäsentiedotteita, niin voisko joku kertoa että monelta se tampereen meetinki alkaa? ja monelta jyväskylästa on letka lähdössä? kiitos.
9:30 aamulla Keljon ABC:llä kokoontuminen. Kahvit naamaan ja sit lähetään kaasutteleen kohti tamperetta.. tietysti rajoitusten mukaisesti.
tapahtumahan alkaa 12.00 kokouksella ja paikalla pitäs olla mielellään 11.45.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2004-05-09 09:06 ]</font>
jotka ei ole aijemmin ilmottanut jäävänsä yöksi niin ilmottakaa vaikka Juheksille privalla, hoiti tuo aikasemman listan eneenpäin. Lienee jyväskylän porukka tarvii 2 mökkiä jo..
Jeba... no ei se mitään. Se yksi mökki on kuitenkin varattu ja jos joku keksii vielä, että on jäämässä, niin yöpyminen on hoidettava itse.
Siis, neljälle on nyt yöpyminen järjestetty.
On 2004-05-10 19:53, Juheksi wrote:
Jeba... no ei se mitään. Se yksi mökki on kuitenkin varattu ja jos joku keksii vielä, että on jäämässä, niin yöpyminen on hoidettava itse.
Siis, neljälle on nyt yöpyminen järjestetty.
taitaa jäädä haaveeksi toi omalla autolla tulo ku men vectrasta takapyöränlaakeri, ja oon valkeakoskella reissussa....missä sen täällä nyt korjaa, osaako joku heittää vinkkiä??