Calibra Saksasta!!
Ei muutakun uus topicci. Men meinaan pikkasen väärään osastoon. Eli ois tarkotus kesällä/kesän jälkeen käydä hakemassa calibra saksasta. Koneena ajattelin 2.0 16v
150heppasta peliä. Eli kaikki ne jotka on ajatellut hakea saksasta autoa tai on hakenut niin kertokaas minulle, Paljon on matka kulut, miten saksan päässä rekisteröinti, paras reitti esim. lentäen saksaan ja lautalla pois??? ja paljon on yleensä verot suomessa. Ja mihin kaikeen muuhun kannattaa varata rahaa?
150heppasta peliä. Eli kaikki ne jotka on ajatellut hakea saksasta autoa tai on hakenut niin kertokaas minulle, Paljon on matka kulut, miten saksan päässä rekisteröinti, paras reitti esim. lentäen saksaan ja lautalla pois??? ja paljon on yleensä verot suomessa. Ja mihin kaikeen muuhun kannattaa varata rahaa?
Mielestäni ei ole mitään järkeä lähteä hakemaan calibraa Saksasta. Porukka luulee yhä, että sieltä niitä hyväkuntoisia löytyy halvalla, sen kun käy hakemassa. Alustat niissä kyllä näytti olevan hyvässä kunnossa järjestään, mutta lokarit ja korin saumat ovat suuressa osassa ruosteessa.Halvimmat voi surutta unohtaa ja siltikin ehkä helmikunotoisen löydön todennäköisyys on jotain luokkaa 1/10. Ei siinä haussa todennäköisesti ainakaan mitään säästä, päinvastoin. Noita on suomessa tyrkyllä nykyään niin paljon, että varmasti täältä löytyy sopivaan hintaan. Kun myyjät ei kovilla pyynneillä autojaan saa kaupaksi niin hinnat laskevat. Lisäksi liikkeiden pyynnit on korkealla ja niiden mukaan tulli sen arvon määrittelee. Toki palautuksia todennäköisesti tulee saamaan, mutta ei se silti välttämättä kannata.
nimim. yhden hain
nimim. yhden hain
Mm. täällä on ollut puhetta----> http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 02&forum=5
Jees, kannattaa todellakin katsoa tuon hintaluokan autoja. Tosin sittenkin menee helposti kalliimmaksi kuin suomesta auton saisi. Tuohon voi laskea veroja 3000e jos vähän ajettu ja hyväkuntoinen. Sen päälle esim.
Kilvet&vakuutus Saksassa 150e
Rekisteröinti&kilvet Suomessa 150e
Kunnolliset talvirenkaat&vanteet 500e
laivaus Suomeen 300e
löhkolämppäri 100e
Mennäänkin jo reilusti yli 8ke:n. Joku kuitenkin seuraavaksi väittää että ei suomiautoissakaan noita varusteita ole, niin kannattaa suomesta ostaa sellainen auto jossa on. Yleensä ne eivät hintaa juuri nosta. Mielipiteet ovat kuitenkin vain omiani ja jokainen voi itse mietiskellä/päättää että onko touhussa mitään järkeä.
Kilvet&vakuutus Saksassa 150e
Rekisteröinti&kilvet Suomessa 150e
Kunnolliset talvirenkaat&vanteet 500e
laivaus Suomeen 300e
löhkolämppäri 100e
Mennäänkin jo reilusti yli 8ke:n. Joku kuitenkin seuraavaksi väittää että ei suomiautoissakaan noita varusteita ole, niin kannattaa suomesta ostaa sellainen auto jossa on. Yleensä ne eivät hintaa juuri nosta. Mielipiteet ovat kuitenkin vain omiani ja jokainen voi itse mietiskellä/päättää että onko touhussa mitään järkeä.