A1 Vectran maski
Kyllä se suoraan käy, mutta umpioidenlasit on erilaiset samoin vilkut eli nekin kannattaa vaihtaa. Muuten maskin ja lamppujen "väliin" jää porras...
Lisäksi tuossa A2 maskissa on logo ja A1 vecussa se on konepellissä eli kaks logoa alekkain... mut ilmeisesti maskista se oli tarkoitus poistaa.
Yksi vaihtoehto on tietenki 2000:n maski joilloin ei umpioihin ja vilkkuihin tarvi kajota...

JiiPee
PS. Petsku lainasin sun kuvaa, no auto on kuitenki mun
Lisäksi tuossa A2 maskissa on logo ja A1 vecussa se on konepellissä eli kaks logoa alekkain... mut ilmeisesti maskista se oli tarkoitus poistaa.
Yksi vaihtoehto on tietenki 2000:n maski joilloin ei umpioihin ja vilkkuihin tarvi kajota...

JiiPee
PS. Petsku lainasin sun kuvaa, no auto on kuitenki mun
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Pikkusen rautasahaa ja lasikuitua ja maalia ni saa aika hyvin ehostettua vanhaa maskia.On 2004-05-11 17:25, Puppe wrote:
Oon täs jo pitemmän aikaa halunnu sporrtimaskin autoon ja ei olis varaa ostaa mitää uutta maskia... käykö A2 mallis maski suoraan A1 vekkuun? siitä maskista olis helpompi tehdä verromaski kun A1 mallin maskista.. laittakaas kuvia jos ootte tehny... Kiittää!
Eli muokkasin omasta maskista muoviritilät pois, lasikuidutin vahvistukset, maalasin ja laitoin sikamassalla verkon kiinni.