Ilmastointi vanhaan Astraan...
-
keppakallo
- 'Agila'
-
astraaliop
- 'Agila'
Kumpaiseenkin projektiin saa varmaankin varata rahaa puolet auton nykyisestä arvosta.... Että kannattaa tosiaan harkita auton vaihtoa!
Hirmuinen työ ilmastoinnin asentamisessa ja sitä tuskin löytyy käytettynä purkaamoilta, kun on erittäin harvinainen varuste!
Kattoluukun jos haluaa kunnollisen, niin pitäisi käytännössä vaihtaa koko katto
Kattoja voi kyllä löytyä helpommin, kun ralliautoista noita vaihtavat pois painoa säästääkseen.
Aivan... Farkkuja vähennän on ralliautoina
Eli kumpaisetkin aika mahdottomia toteuttaa.
Ellei sitten joku jälkiasenteinen saakelin ruma luukku kelpaa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Ahnuld on 2004-05-12 09:28 ]</font>
Hirmuinen työ ilmastoinnin asentamisessa ja sitä tuskin löytyy käytettynä purkaamoilta, kun on erittäin harvinainen varuste!
Kattoluukun jos haluaa kunnollisen, niin pitäisi käytännössä vaihtaa koko katto
Aivan... Farkkuja vähennän on ralliautoina
Eli kumpaisetkin aika mahdottomia toteuttaa.
Ellei sitten joku jälkiasenteinen saakelin ruma luukku kelpaa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Ahnuld on 2004-05-12 09:28 ]</font>
Niin ja huhupuheina (ei siis suoranaisesti F-Astrasta) olen kuullut näistä molemmista hiukan negatiivista palautetta. Ilmastoinnissa koko ajan toimintahäiriöitä... kattoluukku vuotaa... jne. Itse olen ajatellut kestää tota omaa F-Saunaa sen aikaan ennen kuin menee vaihtoon. Ei kuulemma kannata yrittää asentaa jälkikäteen. Ostaa seuraavaksi menopeliksi sellaisen mistä noi löytyy jo tehdasasennettuina.
Nämä on siis kuulopuheita, ei omakohtaista kokemusta. Jokainen tekee itse päätöksen asentaako vai eikö, mutta minä en lähtisi jälkeen päin asennuttamaan kumpaakaan.
Nämä on siis kuulopuheita, ei omakohtaista kokemusta. Jokainen tekee itse päätöksen asentaako vai eikö, mutta minä en lähtisi jälkeen päin asennuttamaan kumpaakaan.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kattoluukku toimii vallan mainiosti ainakin itselläni... Voep olla, että jos on jättänyt tiivisteet hoitamatta, niin voi 10 vuoden iässä jo jotain ongelmaa ilmentyä.
On se vaan varsin mukava varuste, kun ei ilmastoinnilla ole siunattu.
On se vaan varsin mukava varuste, kun ei ilmastoinnilla ole siunattu.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..