F-Astran takapyörien kuluminen

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kaksa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kaksa »

Farmari Astrassani on tänä keväänä takarenkaat kuluneet suht nopeasti sisäreunaltaan aika sileiksi. Missä vika? Ilmanpaineet oli suht kohdallaan (vähän alakantissa). Onko jokin kumipusla matkansa päässä vai mikä mättää?
Haba
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Haba »

Onko madallettu?
Millaiset renkaat/vanteet?
Harrastepeli Astra H TwinTop
kaksa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kaksa »

Ei ole madallettu ja renkaatkin ovat ihan vakiokamaa (eikös ne ole 175/65 R14?). Vanteetkit ovat vakiot.
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Madalluksen ei pitäisi kovin kummoisesti vaikuttaa asiaan, koska Astrassa on yhdystukiakseli takana ja sen pyöränkulmat eivät muutu juurikaan madalluksessa. Rikkinäinen pusla saattaisi ehkä vääntää akselia vinoon mikä voisi vaikuttaakin, mutta ei tuon akselin pitäisi sillekään olla kovin arka. Voi olla että koko akseli on hiukan vääntynyt ja sen takia kulmat ovat päin seiniä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jamata »

Mulla ei oo kulunu renkaat mut ihmettelin sitä et miks akseli ei oo "keskellä" autoo vaan vänkärin puolelta ottaa kaaren reunaan ja kuskinpuolelta väliä on 4cm reunaan.
kävin 4-pyörä mittauksessa ja taka-akseli oli hyvin? linjassa mut eessä caster kuskinpuolella 2astetta ja hantilla 1aste.
mulla syö vaan kuskin eturengasta sisältä muut kuluu tasasesti.
levanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja levanen »

mulla on hatchbackissa samanlaisesti, takapuskuri on vänkärin puolella lähempänä rengasta kuin kuskin puolella :roll:
Vastaa Viestiin