c-asconan osien soveltuvuuvs d-kadettiin...
Tuli tuossa mieleeni kun pihasta sattuu löytymään ruosteeton 1.3s d-kadetti ja 2.0i ascona että jospa heittäisin ascon tekniikan kedauttiin..mitenkähän on mahtaako esim tolpat ja taka akseli mennä ascosta heittämällä kadettiin..tuosta toiset kun sanoo että ei mene ja toiset on sitä mieltä että menee..onko kukaan kokeillut? eli löytyykö varmaa tietoa?
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Saab 9-3 2.0T -99
Taka Akseli on ainakin äkkiä katsoen rakenteeltaan samanlainen! onnistuisikohan nuo tolpat jos niihin vaihtaisi kadetin tolpista sen yläpään...?Eli samalla tyylillä kuin esim saa e-kadetin tolpat sopimaan d:hen?
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Saab 9-3 2.0T -99
Saab 9-3 2.0T -99
etujouset on erinmittaset ja juu ne yläpäät on erinlaiset... ja takajuoset on erinnäköset kadetissa levenee ylös...
btw. mulla ois d kapiin madalus jouset myynnissä..
taka-akseli taitaa kadettissa olla sma ku e mallissaki eli meneekö se nyt sitten vai ei???
kummin se oli??
sen leveyshän se ratkasee...
edit: ai se on 82 siinä on sillon muistaakseni se vanhan mallin tolppa eli sylinteri mallin jousi edessä...
mutta toki minultä löytyy tolpatkin tosin 1,3s

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2004-05-13 10:52 ]</font>
btw. mulla ois d kapiin madalus jouset myynnissä..
taka-akseli taitaa kadettissa olla sma ku e mallissaki eli meneekö se nyt sitten vai ei???
kummin se oli??
sen leveyshän se ratkasee...
edit: ai se on 82 siinä on sillon muistaakseni se vanhan mallin tolppa eli sylinteri mallin jousi edessä...
mutta toki minultä löytyy tolpatkin tosin 1,3s

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2004-05-13 10:52 ]</font>
täytyykin mittailla...oishan mulla tossa tuo e-mallin farmarikin jota ei enään ensi vuonna aiota leimata..siitähän saisi nuo isot tolpat ainakin jos ei ascosta sovi...
perskules ..ois se kyllä äree tuo d-kadetti 2.0i:nä..
Ja jos sitten puuhaisi ascoon 16 tappisen..
<font size=-1>[ This Message was edited by: zoomer on 2004-05-13 11:12 ]</font>
perskules ..ois se kyllä äree tuo d-kadetti 2.0i:nä..
Ja jos sitten puuhaisi ascoon 16 tappisen..
<font size=-1>[ This Message was edited by: zoomer on 2004-05-13 11:12 ]</font>
mulla on sama edessä asconan etutolpat saa sopii kun poraa muutaman reijän yläpäähän. taka akseli on mun mielestä liian levee mutta taka päähän ei tarvi vaihtaa muuta kun jarrut ja iskarit ja kallistuksenvakaaja...
ja sit mulla on toi todistus voin käydä kaverilla skannaamassa ja lähettää jos annat maili oson??
<font size=-1>[ This Message was edited by: Mazzimo on 2004-05-27 14:32 ]</font>
ja sit mulla on toi todistus voin käydä kaverilla skannaamassa ja lähettää jos annat maili oson??
<font size=-1>[ This Message was edited by: Mazzimo on 2004-05-27 14:32 ]</font>