A Omegan varusteista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jabbu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jabbu »

Olin tossa viikonloppuna mummolassa, ja selailin jotain paikallislehteä. Myynnissä oli mielenkiintoisen oloinen A-Omega, joten päätin sitten käydä vilkaisemassa. Autossa oli nahkasisusta ja sähkötoiminen kattoluukku ja sähköikkunat. Onkohan ko. mallissa harvinaisiakin varusteita? Ku itelläki on 2,0i GLS, ja silti tuntuu välillä aika kökköseltä tuo varustetaso... Ois toi kattoluukku varsinki helteillä ihan kiva, auto kun on vielä tummansininen :smile:
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

En tiedä tuosta harvinaisuudesta, mutta esim. mun omassa on aika hyvät. Eli sähköl on kattoluukku, peilit ja ikkunat (tietenki viel keskuslukko), lisäks on viel ajotietsikka. Puusisuksen oon tehny itte, ja nahkapenkit tulee jahka saa tarpeeks rahaa :razz:
jabbu
'Admiral'
'Admiral'

Mistäs oot noi puuosat väsänny? Vai onkos se sun se omega siellä projektiosastolla? Ja meinasitko verhoiluttaa vai hommata jostain käytetyt? Ite en nimittäin ainakaan kovin paljoa oo ton ikäsissä nahkajakkaroita nähny, paitsi Volvo/M-B/BMW, mut niitä ei lasketa :smile: Kattoluukku ois tosiaan ihan kiva, mut ei viitti oikein mitään jälkiasennusräpellyksiä, kumminki vuotaa semmoset jotka ei oo tehtaalla laitettu.
Opel Vectra 2,0i CDX '95
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Juu onhan se mun omppu siel. Varmaa käytetyt jakkarat tulee halvemmaks ku verhoiluttaa, ja kyllä niitä näkyy sillon tällön aina myynnissä. Hintaa mokomilla on kylläkin yli 500 e, sisältäen siis uudet ovipaneelit ym. Että ei ihan heti oo hankintalistalla kuitenkaan. :wink:

Ehkäpä ne pystyisi itsekin tekemään, yksi tuttu on aika haka noissa "rättihommissa" :smile:

Niin, tarkoitin kuitenkin siis puolinahkoja, en kokonahkaisia... Eivätpä ole niin kuumat kesällä.

<font size=-1>[ This Message was edited by: jarksi on 2004-05-12 22:54 ]</font>
volmari
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja volmari »

Mun 89- GLS Ompussa o ilmastointi, onkoha se ollu jo sillo, että o voinu valita sen tahi kattoluuku, pienellä lisähinnalla tietty?! Joskus aikonaa omistin 88 GLS:n eikä siinä ollu kumpaakaan ei luukkuu eikä ilmastointii..
...esittää kappaleen: kusessa ollaan!!!
JussiTheMan
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JussiTheMan »

No mulla löytyy takapenkinlämmittimet ja kuskinpuoleisestakin aurinkolipasta valaistu peili.
A-omega 90 GLSi automaatti + luistonrajoitin + ilmastointi + ajotietokone + sähköiskarit.., loput varusteet onkin aika yleisiä.
-Jussi-
omppu2k
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja omppu2k »

Onkos kukaan asentanut ilmastointia jostain purkuautosta tavalliseen GLS malliin, rupee taas kiinnostaan kun ilmant lämpee ja oma omppu sattuu oleen viel musta ?
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Mä oon kuullu noista ilmastoinneista sen verran, että on mieletön homma asentaa jälkeenpäin. Ja jos asennutat jossain niin maksaa tuhottomasti. Sitten vielä se, että purkuautojen (toimivat) ilmastoinnit taitavat olla aika lailla kiven alla.
jabbu
'Admiral'
'Admiral'

Takapenkinlämmittimet... Siis tossa on turhin varuste mitä oon ikinä nähny! Ei ainakaan oo usein tarvetta, ku normaalisti istun edessä vasemmalla, ja perse hikoaa muutenkin niin s*tanasti ettei paljo lämmittimiä kaipaa :grin: :grin: :grin: Kattoräppänä ois kyllä kiva, ei kellään ois A-Ompussa jälkiasennettua? Ku oon ainaki tähän asti aatellu et jälkiasennetut taitaa olla aika herkkiä vuotamaan.
Opel Vectra 2,0i CDX '95
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Niin no, miten sen ottaa. Siellä takapenkillä kun sattuu talvella istumaan ihmisiä usein. Kai sitä heillekin soisi lämpimän paikan :wink:
Vastaa Viestiin