Turbo Calibran hinta Saksassa?

Keskustelua Opeleista
Tctic
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tctic »

Hyviä arvauksia millä hintaa kunnossa olevia turbo calibroita saa Saksasta? Riittääkö 5000€ vai kannattaako suosiolla ostaa kalliimpi? Jakolaatikkoremppa ei hirveästi innostaisi...
V6 malli olisi muuten kiva, mutta sen kulkupolitiikka ei ole mielestäni kohdallaan käyttökuluihin nähden.
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enliz »

Veikkaus on että kipuaa yli 6000€ äkki, mitä nyt vilkaisin suuntaa antavii hintoi..
http://www.mobile.de
Calibra turbo
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Calibra turbo »

Ihan kokemuspohjalta voin sanoo että kyllä tolla budjetilla jo ihan kunnossa olevan turbon saa. Autojen hinnat ja kunnothan vaihtelee Saksaa ihan laidasta laitaan ja niitten kanssa täytyy kyllä olla tosi tarkkana, mutta kyllä kun sen oikeen yksilön löytää niin toi summa riittää oikein hyvinki. Itellä kävi just niin että sattu kohdalle just se oikee, autosta ei ole löytyny mitään suurempaa (turbo, jakolaatikko yms.) vikaa, jota pelkäsin, ottaen huomioon ko. auton hinnan (jota en kehtaa ees mainita.. :smile:
Calibra turbo
'Kadett'
'Kadett'

ja:

http://www.autoscout24.de

tuolta löysin omani
turbo calibra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja turbo calibra »

ei ainakaan meillä riittänyt, ja auto on ollut tosi hyvä, kaiken hintasiahan saa, mutta...
turboman
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja turboman »

Miksi lähteä hakemaan Saksasta arpa-pelillä, kun Suomestakin saa jo hyvin huollettuja ja valmiiksi tuunattuja Turboja ihan pilkkahintaan. Eikös sillä Saulilla ollu täällä hetki sitten myytävänä eräs näyttävä yksilö? Liekkö menny jo? Ainakin nettiauto.comissa olis yksi tosi siitisti rakennettu Calibra. Itseä ainakin harmittaa, kun ostin Saksasta tän oman. Hintaa kerty yli 15t€ veroineen ja kuluineen, eikä ole edes mitenkään erikoinen.

Osta suosiolla Suomesta, saattaa olla ettei harmita niin paljon jälkeen päin.
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

On 2004-05-11 18:57, turboman wrote:
Eikös sillä Saulilla ollu täällä hetki sitten myytävänä eräs näyttävä yksilö? Liekkö menny jo?
Ei mennyt vielä. Mutta auto taitaa pysyä nyt sitten loppujen lopuks kuitenkin mulla. Ainakin on kaikenlaista osaa siihen tilauksessa..
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

joo, saatiin ylipuhuttua sauli pitämään calibra.

ei ainakaan mulla riittäny toi 6000 egee saksassa. ja silti hajosi jakolaatikko heti alkuun.. :sad:
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

Mun calibra makso 5500€ saksas mut yhteensä suomeen tuotuna 6500€ ja tähän mennessä on ollu parempikuntonen ku osasin odottaa... :smile:
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
turboman
'Kadett'
'Kadett'

Vai niin, merkkiuskollisuutta :smile: Pyynti tais Saulilla olla 16500€, ei paha.

BTW kävin koeajamassa tuota mainitsemaani nettiautossa myynnissä olevaa Turbo Calibraa, kun sattui olemaan tuossa lähellä...ihan vaan mielenkiinnosta. Oli muuten vimosen päälle rakennettu Turbo ja ainakin omaan Saksan tuliaiseen verrattuna aivan loistokunnossa. Harmittaa vaan, kun tuli ostettuu oma vähän liian hätiköidysti. Mun mielestä 16900€ aika sopiva hinta noin hyväkuntoisesta yksilöstä. Autollehan ei hirveesti jää, jos miettii mitä noi lisävarusteet maksaa...

Tcticille vinkiksi tai kenelle vaan, kuka onkaan ostamassa Turbo Calibraa.
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

On 2004-05-11 21:29, turboman wrote:
Vai niin, merkkiuskollisuutta :smile: Pyynti tais Saulilla olla 16500€, ei paha.
Juu tuon verranhan mä siitä pyysin. Kävi "pikkasen" rasittamaan, ku kaiken maailman renkaanpotkijat soitteli päivästä toiseen. Niitten ainoo asia tuntu olevan, että Saksasta saa mun autoa vastaavan turbo calibran n. 4Ke ja siihen verot päälle.

Ja yks äijä soitti ja ilmotti, et ostais mun auton jos siinä ois Audin neliveto ja kone. Teki mieli sanoo sille, että mitä ihmettä sä sit mulle soittelet, on mulla parempaakin tekemistä ku jutella niitä näitä audimiesten kanssa. :roll: :grin:
Calibra turbo
'Kadett'
'Kadett'

[quote]
On 2004-05-12 00:21, sauli wrote:
Juu tuon verranhan mä siitä pyysin. Kävi "pikkasen" rasittamaan, ku kaiken maailman renkaanpotkijat soitteli päivästä toiseen. Niitten ainoo asia tuntu olevan, että Saksasta saa mun autoa vastaavan turbo calibran n. 4Ke ja siihen verot päälle.

Siis toi on just niin tota. Ku meillä oli M3:nen myynnissä ni kaikki ns. "ostajat" oli just tommosia, ostaisin mutku en osta.. :roll:
Mut hyvä että päätit kuiteski pitää autos, mihkäs sitä hyvän vaihtas! :grin: Ja vielä mitä noihin hintoihin tulee, niin oon kyllä ihan täysin samaa mieltä tosta sun auton arvosta, ottaen huomioon noi varusteet. Niinku sanoin, noita on niin moneen lähtöön.
turboman
'Kadett'
'Kadett'

No jos kerran Saksasta, joku saa tuollaisen Calibran 4000€, niin onnea etsintään. Vahvasti epäilen moista väitettä.

Oman auton etsinnässä vierähti yllättäen 5 päivää, kun alunperin ajettelin päivässä selviäväni (=auton ostosta). Ja hintaa kulkupelillä oli Saksassa reilut 9000€ + verot, joten se siitä halvasta, mutta sainkin hyvä kuntoisen. Ainut vaan tuota kun laittelemaan mieleisekseen, niin hetkessä hintaa onkin kertynyt 20 000€, ja hyvä jos riittää...niin siinä suhteessa järkevämpää olisi ollut ostaa jo valmiiksi rakenneltu, olisi säästänyt aikaa, rahaa ja hermoja. Pääasia kuitenkin, että on itse tyytyväinen, vaikka vähän välillä kaduttaakin.

"Mutta ei riemulla rajaa, kun turbolla ajaa"

<font size=-1>[ This Message was edited by: turboman on 2004-05-12 15:08 ]</font>
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Usein Turbo-Calibratkin ovat yksilöitä ja niiden hinnat vaihtelevat aika lailla, kuten mm. Flashia ja nettisaitteja lukemallakin huomaa. Niitä on halpoja ja kalliita, hyviä ja huonoja eikä hinnasta voi aina päätellä auton kuntoa.

Aikaisemmin Turbo-Calibroja oli Suomessa niin vähän, että valikoimaa hakiessa esimerkiksi Saksasta tuonti oli lähes ainoa vaihtoehto. Nyt tietysti kun monet ei-harrastajat ja trokarit ovat niitä tänne roudanneet ja laittaneet heti myyntiin, niin kannattanee katsoa nekin yksilöt. Omassa itse auton hinta on ollut murto-osa kokonaishinnasta (karkeasti n. kolmannes), korjauksiinkin on mennyt nelisen tuhatta euroa ja loput veroon. Ja auto on vielä keskeneräinen pitkän aikaa, nyt kuitenkin ajossa jo...

Mutta auto on korimalliltaan yksi hienoimpia ja kulkupuolikin vastaa ulkonäköä varsinkin hieman piristettynä. Hyvällä säkällä saa auton jossa kaikki toimii ja huonommalla säkällä saa auton josta menee rikki aivan kaikki. Minulla on Calibra ollut toista vuotta ja vikaa siinä on ollut ihan riittämiin, mutta kyllä se silti on toimiessaan tuonut vastikettakin... :smile:

Niin juu, itse ostin oman Calibran Suomesta tax-freenä ja se oli tuotu Saksasta jo aiemmin.

<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2004-05-12 17:18 ]</font>
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

ostais mun auton jos siinä ois Audin neliveto ja kone.
:grin: :grin: :grin:

..eihän sillä 4k eurolla saa suunnillee edes tarpeeks House of Kolorin maalia Calibraan. :roll:
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
Vastaa Viestiin