Astra G korjausopas

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Kimmen
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Onko kukaan tullut hankkineeksi sitä englanninkielistä korjausopasta? Muistaakseni kirjan tekijä/kustantaja on Haynes. Samoissa kansissa kerrotaan Astra G:stä ja Zafirasta, siniset kannet.

Kirja maksaa kuitenkin melkein 30 € eikä jaksaisi turhasta maksaa. Lähinnä mua kiinnostaa miten purkaa verhoilua, nuppeja, säätimiä, listoja jne. Onko kirjasta vastaavaa hyötyä, eli sanotaanko siinä esim vaan että pura toi ja toi, muttei kerrota MITEN kyseiset jutut tulisi purkaa.
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Lainaa kirjastosta
Kimmen
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kirjasto on hyvä idea ja kävi kieltämättä mielessä. Mutta haenkin nyt mielipidettä ihmisiltä jolla on omakohtaisia kokemuksia tuosta oppaasta. Onko siitä ollut apua huolloissa vai kiristääkö se vain vannetta pään ympärillä kireämmäksi? Puutteita ei välttämättä huomaa jos vaan kirjasta lukee eikä ole tehnyt itse samoja toimenpiteitä aikaisemmin.
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

Eipä nuo Haynesin oppaat yleensä päätä kiristä. Joihinkin juttuihin silloin tällöin kannattaa suhtautua varauksella (saattaa olla turhiakin työvaiheita).

Ainakin mitä itse olen autoja roplannut noitten opusten avustuksella, niin juurikin sisusta on se asia missä niistä ON hyötyä.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
ham
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja ham »

Minulla on sellainen. Edellisiin verrattuna korjaustoimenpiteiden ohjeita on vähennetty ja huolto-ohjeita lisätty. Tarvittavat yleisimmät kiristysarvot löytyvät ja myös aika hyvät virtapiirikaaviot. Tiedot on toistaiseksi pitänyt paikkansa. Joku juttu oli ristiriitainen, mutta en nyt kuolemaksenikaan muista mikä se oli.
Vianhakuohjeista ei mielestäni ole juuri hyötyä. Muutenkin kannattaa käyttää maalaisjärkeä ohjeiden suhteen, koska aina muka pitäisi irroittaa maajohto ennen toimenpiteitä. Hyvä ettei renkaanvaihdossa---
lazyfatboy
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja lazyfatboy »

mulla on just toi kirja ja siitä on ollut aikalailla hyötyä. varsinkin sisustan purkimisen kanssa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: lazyfatboy on 2004-05-15 16:38 ]</font>
Vastaa Viestiin