eiks ollu joku sivusto missä sai itte muokkailtua noita pohjia..? en muista osotetta, mutta siellä oli aika kattava mittaristo valikoima.. searchilla varmaankin löytyy..
Nuo Vectran GL mallin pohjat näyttäisi epäilyttävän paljon samanlaisilta kuin on myös Astrassa, joten onko kellään tietoa käyvätkö nuo suoraan myös Astraan? Ja kysehän on nyt siis ILMAN kiekkamittaria olevista taustoista! Jos jollain on kyseisiä Astran mittarintaustoja skannailtuna, niin voisi vaikka maililla niitä mulle päin pistää osoitteeseen: miksa_s@mbnet.fi
olen tässä nyt ettiny aika kauan tohon opel vectra V6 mittarin taustoja 0-260 ja mistään ei tunnu läytyvän....jos joku erämaan tietäjä viitsisi minulle sen kertoa mistä niitä voisi löytää niin olisin todella kiitollinen....
Kuten myös! B-Vecculi 2.0 16v mittarissa on epätoivoiset 260km/h huiput. Millään ei tahdo kyseiseen mittaristoon löytyä vaihtoehtotaustoja. Kertokaa toki jos tiedätte!
eli onko täysin sama mittaristo a vectra gls - gt malleissa? elikkäs käykö ne Vectra A GLS ja Astra gsi - Mittaripohjat (valkoiset) 0-220km/h mikkä on tuolla??
eihän se prkl olekkaan 0-220 vaa 0-250.. mistäs sais semmoset suht tavalliset mun mittaristoon.. en oikee jotenki lämmenny niille 0-240 jokka oli nuilla sivuilla..
toki voi pistää mailiinki suoraan ruttu_1@hotmail.com
<font size=-1>[ This Message was edited by: ruttu on 2004-06-06 12:22 ]</font>
Mulla saattas löytyä B-Vectran valkoinen mitaarintausta työkoneelta kierros+nopeus(260)+lämpö+bensa, jollen ole sitä huomaamattani poistanu... olen nyt lomalla, mutta tarkistan sen viikonpäästä.